Quote from Jonny Persson on 13 March 2008, 13:43Jag ville bara instämma i det där med att det är dumt att dra alla över en kam. Extra intressant blir det om man inte har några egna erfarenheter om hur det är. Utan bara tror sig veta. Jag kan själv vara ensamvarg under perioder och jag trivdes ändå såpa
Jag ville bara instämma i det där med att det är dumt att dra alla över en kam. Extra intressant blir det om man inte har några egna erfarenheter om hur det är. Utan bara tror sig veta. Jag kan själv vara ensamvarg under perioder och jag trivdes ändå såpa
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 13:52Det var en massa små pojkar som blev små män under lumpen på grund av att de tvingades att samarbeta med folk som de inte tyckte om.
Därmed hamnade de i en mognads och social kompetensutveckling som var positiv.
Jag lärde känna folk som jag sannolikt aldr
Det var en massa små pojkar som blev små män under lumpen på grund av att de tvingades att samarbeta med folk som de inte tyckte om.
Därmed hamnade de i en mognads och social kompetensutveckling som var positiv.
Jag lärde känna folk som jag sannolikt aldr
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 14:38Håller med David, det var samma för mig (iofs umgås jag inte med nån av dom längre) men den delen var verkligen bra!
Jag tänkte ett tag att vi bara glömmer Rasmus kategoriska påhopp på militärer men eftersom det kommit upp så vill jag också säga att det
Håller med David, det var samma för mig (iofs umgås jag inte med nån av dom längre) men den delen var verkligen bra!
Jag tänkte ett tag att vi bara glömmer Rasmus kategoriska påhopp på militärer men eftersom det kommit upp så vill jag också säga att det
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 14:40Tja vi är väl alla olika. Jag själv har haft två bottenår under mitt 55 åriga liv, lumpen och mitt år med cancer. Bortsett från risken att dö så var cancer-året intressantare och roligare. Det finns säkert sådana som hade glädje och nytta av lumpen men ja
Tja vi är väl alla olika. Jag själv har haft två bottenår under mitt 55 åriga liv, lumpen och mitt år med cancer. Bortsett från risken att dö så var cancer-året intressantare och roligare. Det finns säkert sådana som hade glädje och nytta av lumpen men ja
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 16:45Jag har varit en vecka på en militärbas (F7) och jag har vänner och bekanta som är militärer på ett eller annat sätt. Jag har sett tillräckligt för att kunna dra såna slutsatser. Jag tror att man kanske inte själv märker det när man är inne i det.
Jag har varit en vecka på en militärbas (F7) och jag har vänner och bekanta som är militärer på ett eller annat sätt. Jag har sett tillräckligt för att kunna dra såna slutsatser. Jag tror att man kanske inte själv märker det när man är inne i det.
Quote from Elias Engqvist on 13 March 2008, 17:01Rasmus: Man ska ALDRIG generalisera! Aldrig (generellt sett alltså!)
Rasmus: Man ska ALDRIG generalisera! Aldrig (generellt sett alltså!)
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 17:08Jag var en vecka i Holland, och jag har vänner och bekanta som på ett eller annat sätt härstammar från Holland, så jag har sett tillräckligt för att kunna dra entydiga slutsatser om vilken personlighetstyp alla holländare har.
Jag var en vecka i Holland, och jag har vänner och bekanta som på ett eller annat sätt härstammar från Holland, så jag har sett tillräckligt för att kunna dra entydiga slutsatser om vilken personlighetstyp alla holländare har.
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 17:10Nej, visst, det är ju så att det alltid finns yrkesgrupper där fel folk kommer in. Ensamvargar i försvaret skulle jag räkna som såna. Dagens intagningssystem till högre utbildningar gör att många personer som söker och blir antagna till läkarutbildningar
Nej, visst, det är ju så att det alltid finns yrkesgrupper där fel folk kommer in. Ensamvargar i försvaret skulle jag räkna som såna. Dagens intagningssystem till högre utbildningar gör att många personer som söker och blir antagna till läkarutbildningar
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 18:10Rasmus:
Du har din personliga åsikt om militären. Inga problem med det!
Men vad tillför det oss på funbeat att du skriver om detta ?Jag ser det bara som en ren provokation mot P.E
Vilket han säkert att uppfattat det som.Klimatet kan bli frostigt om a
Rasmus:
Du har din personliga åsikt om militären. Inga problem med det!
Men vad tillför det oss på funbeat att du skriver om detta ?
Jag ser det bara som en ren provokation mot P.E
Vilket han säkert att uppfattat det som.
Klimatet kan bli frostigt om a
Quote from Funbeat user on 13 March 2008, 18:13Håller med dig Stefan. Tycker också det ser onödigt och provokativt ut.
Personangrepp har mycket lite med orginaltråden att göra.
Håller med dig Stefan. Tycker också det ser onödigt och provokativt ut.
Personangrepp har mycket lite med orginaltråden att göra.