Quote from Funbeat user on 11 March 2008, 20:55PE, jag läste nyss i en annan tråd att du är militär, och det säger en del om vad för personlighetstyp du är. Vill man ens befatta sig med det militära får man allt vara extremt intresserad av att umgås nära med andra människor i grupp, och gärna skrika s
PE, jag läste nyss i en annan tråd att du är militär, och det säger en del om vad för personlighetstyp du är. Vill man ens befatta sig med det militära får man allt vara extremt intresserad av att umgås nära med andra människor i grupp, och gärna skrika s
Quote from Lars Mörrby on 11 March 2008, 21:08Rasmus,
jag skulle nog säga att det finns de flesta personlighetstyper inom de flesta yrkeskategorier....
My 2c,
/B.
Rasmus,
jag skulle nog säga att det finns de flesta personlighetstyper inom de flesta yrkeskategorier....
My 2c,
/B.
Quote from Annika Bidner on 12 March 2008, 08:27Lady Godiva!!! Man kan nästan tro att vi går på samma spinning-pass 😀
Enda skillnaden är att jag kör MED pulsklocka och det är SÅ kul och inspirerande!
Svettigt och jättekul!
Lady Godiva!!! Man kan nästan tro att vi går på samma spinning-pass 😀
Enda skillnaden är att jag kör MED pulsklocka och det är SÅ kul och inspirerande!
Svettigt och jättekul!
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 08:32Jag ska ta på mig pulsklocka nästa gång för jag tror han kommer att driva oss hårdare och hårdare allt eftersom terminen fortskrider, så jag anar att jag får fler chanser på maxpulsmätning 😀
Visst är det roligare när det är varierat program ch man får v
Jag ska ta på mig pulsklocka nästa gång för jag tror han kommer att driva oss hårdare och hårdare allt eftersom terminen fortskrider, så jag anar att jag får fler chanser på maxpulsmätning 😀
Visst är det roligare när det är varierat program ch man får v
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 09:31Jag är nog lite som Rasmus. Har väldigt svårt för träning i grupp där en ledare försöker peppa oss. Brukar sluta med att jag tänker lömska tankar om idioten som plågar mig. Typ: Försök själv om det är så j***a lätt!!
Däremot har jag inget problem med att
Jag är nog lite som Rasmus. Har väldigt svårt för träning i grupp där en ledare försöker peppa oss. Brukar sluta med att jag tänker lömska tankar om idioten som plågar mig. Typ: Försök själv om det är så j***a lätt!!
Däremot har jag inget problem med att
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 10:04Tack alla! 🙂
För informationens skull har jag en uppmätt maxpuls på 191 vid löpning medan dryga 170 verkligen känns som maxpuls på en spinningcykel - finns det ingen fysiologisk förklaring?
Tack alla! 🙂
För informationens skull har jag en uppmätt maxpuls på 191 vid löpning medan dryga 170 verkligen känns som maxpuls på en spinningcykel - finns det ingen fysiologisk förklaring?
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 10:32Vad jag har hört beror det på att du bär din egen vikt när du spinger samt att du använder mer muskler (överkroppen jobbar mer, även om det är marginellt). Alltså kommer man upp i högre puls vid löpning.
Vad jag har hört beror det på att du bär din egen vikt när du spinger samt att du använder mer muskler (överkroppen jobbar mer, även om det är marginellt). Alltså kommer man upp i högre puls vid löpning.
Quote from Elias Engqvist on 12 March 2008, 10:42Fast om man står mycket på spinningen så bör det bli liknande belastning...
Fast om man står mycket på spinningen så bör det bli liknande belastning...
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 10:47Förutsatt att du står upp på spinningcykeln och viftar med armarna samtidigt som du trampar, ja. Du kan väl säga till mig innan så kommer jag och tittar...:D
Förutsatt att du står upp på spinningcykeln och viftar med armarna samtidigt som du trampar, ja. Du kan väl säga till mig innan så kommer jag och tittar...:D
Quote from Funbeat user on 12 March 2008, 10:56Hej Rasmus.
Vill du att jag svara på detta till synes icke väl underbyggda och förutfattade antagande/åsikt om vilken personlighetstyp jag är, så gör jag gärna detta.
Vänligen
P.
Hej Rasmus.
Vill du att jag svara på detta till synes icke väl underbyggda och förutfattade antagande/åsikt om vilken personlighetstyp jag är, så gör jag gärna detta.
Vänligen
P.