Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöpning vs spinning HJÄLP!
You need to log in to create posts and topics.

Hehe Ava - om du kommer till Hedemora på Lördag 10:00...
Fast det är svårt med balansen att göra det tycker jag - men jag jobbar på det 🙂

Christer: Jag tar med videokameran. Känns som att vi nog har en vinnare på gång 😉

Funbeat - nu även med personlighetstypning

Jag hatar spinning men skulle helt klart tänka mig att bli yrkesmillitär! Att sitta på trainern är som att ducha iskallt eller bada isvak. Något man helt enkelt bara gör.

OK, vem är jag, vad jobbar jag med och

Äh, PE, ta inte allt så allvarligt. Men självklart är det så att utpräglade ensamvargar knappast blir lyckliga inom försvarsmakten. Jag skulle inte trivas där. Och det förklarade jag för psykologen vid mönstringen. Jag slapp, och hamnade i utbildningsrese

Ja, brandman är ju ett typiskt ensamyrke!

Krister,

det beror helt på vilken ledare det är. Jag har inte kört mycket spinning men testat en hel del annan "tant-gympa" genom åren - Box, Yoga, Body pump, Body Combat, etc. Med rätt tränare som sjäv föregår med gott exempel så kan man ta i så man spy

Risken för krig är tillräckligt liten för att jag ska stå ut med tanken... 😉

Börje:
Jag skyller inte på ledaren utan det är mig det är "fel" på. Jag har aldrig träffat på en ledare oavsett om det var i skolan, det militära, arbetet eller idrottslivet som klarat av att inspirera mig att ge mitt yttersta oavsett vilken typ av presta

Rasmus,

Du kan tycka vad man vill om militärer.
Fast på det sättet du drar alla över en kam ( på ett lågt sätt) känns väldigt onödigt. (t-)

Annars tycker jag att du skriver mycket intressanta saker.(t+)

Givetvis har jag läst att P.E inte skall ta det

Hej Rasmus.

Du vill inte att jag ska besvara ditt kategoriska "påhopp" och det förstår jag att du inte vill. Samt att "Äh, PE, ta inte allt så allvarligt. " Och nej Rasmus, jag lovar att jag i forsättningen inte ska ta dina inlägg på allvar.

"Men självk