Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 20:39Fick 28.1 och jag fyller 29 i augusti...
Men testet är lite dumt, för det förutsätter både alkoholkonsumtion och sexliv, och att man aldrig kommer på tanken att avstå från att dansa... 😉
Fick 28.1 och jag fyller 29 i augusti...
Men testet är lite dumt, för det förutsätter både alkoholkonsumtion och sexliv, och att man aldrig kommer på tanken att avstå från att dansa... 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 20:53Fan vad skönt! Jag har alltid hävdat att man kan dra av 10 år på åldern men jag har fel!! Jag kan dra av 18 år, fick 20.4 vuxenpoäng (V).
Passar nog inte in i normsamhället 😀
Fan vad skönt! Jag har alltid hävdat att man kan dra av 10 år på åldern men jag har fel!! Jag kan dra av 18 år, fick 20.4 vuxenpoäng (V).
Passar nog inte in i normsamhället 😀
Quote from Linnea Persson on 14 March 2008, 21:32Jag fick 37,7 är 27, testet stämmer iofs på ett sätt för jag känner mig gräsligt gammal, har haft 30 årskris i mååånga år nu.
Jag fick 37,7 är 27, testet stämmer iofs på ett sätt för jag känner mig gräsligt gammal, har haft 30 årskris i mååånga år nu.
Quote from Bjarne Lewin on 14 March 2008, 21:43Jag fick 33.9 vilket i såfall betyder att jag är jämnårig med min pojkvän och det hade ju varit bra för han är i en bra ålder 😉
men det är en hel hög med år som dratts av! Betyder det att jag är naiv för min ålder??
Jag fick 33.9 vilket i såfall betyder att jag är jämnårig med min pojkvän och det hade ju varit bra för han är i en bra ålder 😉
men det är en hel hög med år som dratts av! Betyder det att jag är naiv för min ålder??
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 21:49Jag är hela 23.9 år gammal enligt testet 😀 Enligt passet är jag dock 22 år, fem månader och en vecka gammal 😉
Jag är hela 23.9 år gammal enligt testet 😀 Enligt passet är jag dock 22 år, fem månader och en vecka gammal 😉
Quote from Catharina Brattlin on 14 March 2008, 22:00Va f-n!!! Jag är 46,7 år enligt testet...och fyller 38 i augusti i verkligheten! (#) Hmmm, undrar om det var storhandlingen varje söndag jag föll på...eller att jag kan dansa bugg och foxtrot...eller att jag dricker rödvin...
Va f-n!!! Jag är 46,7 år enligt testet...och fyller 38 i augusti i verkligheten! (#) Hmmm, undrar om det var storhandlingen varje söndag jag föll på...eller att jag kan dansa bugg och foxtrot...eller att jag dricker rödvin...
Quote from Urban Nilsson on 14 March 2008, 22:0735,8. Inte illa för en 35,8-åring va?
35,8. Inte illa för en 35,8-åring va?
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:08Ruggigt ! Jag trodde jag skulle hämna på 25. Då man är singel ofta äter hos mor o far, inga barn . Fick svaret 38,1 fyller 38 i Oktober. Bara att inse att man inte är så ungdomlig som man tror. (H)
Ruggigt ! Jag trodde jag skulle hämna på 25. Då man är singel ofta äter hos mor o far, inga barn . Fick svaret 38,1 fyller 38 i Oktober. Bara att inse att man inte är så ungdomlig som man tror. (H)
Quote from Funbeat user on 14 March 2008, 22:14Jag blir så trött på alla forum där trådar spårar ut på annat skit. Denna började som en tråd med frågan löpning VS spinning men hur läge sedan var någon skrev om det !?
Funderar seriöst på att skippa funbeat för andra alternativ, tex jogga.se !
Har redan
Jag blir så trött på alla forum där trådar spårar ut på annat skit. Denna började som en tråd med frågan löpning VS spinning men hur läge sedan var någon skrev om det !?
Funderar seriöst på att skippa funbeat för andra alternativ, tex jogga.se !
Har redan
Quote from Elias Engqvist on 14 March 2008, 22:1538,8 enl. testet - 59,8 på riktigt - men jag är ju så ungdomlig av mig 🙂
38,8 enl. testet - 59,8 på riktigt - men jag är ju så ungdomlig av mig 🙂