Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:47Ingen krona från mig.....behöver inte efter 134 marathonlopp å en massa andra lopp typ 350 lära mig något som skall leda till EM,VM eller OS....Kan vara kul för en 15 årig tjej/kille att få höra å kolla in...(Å så naturligtvis göra tvärtemot...hhehe)
Och
Ingen krona från mig.....behöver inte efter 134 marathonlopp å en massa andra lopp typ 350 lära mig något som skall leda till EM,VM eller OS....Kan vara kul för en 15 årig tjej/kille att få höra å kolla in...(Å så naturligtvis göra tvärtemot...hhehe)
Och
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:50Aaaahg, påsken, då är jag ju i Klövsjö och åker skidor, hur ska jag kunna få fason på mitt löpsteg då?
Annars hade det ju varit klart intressant...
Aaaahg, påsken, då är jag ju i Klövsjö och åker skidor, hur ska jag kunna få fason på mitt löpsteg då?
Annars hade det ju varit klart intressant...
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 22:53Fredrika, tack för länkarna. Det var den informationen jag var ute efter.
Jag överväger inte själv att nå elitstatus, men jag tycker att ska man slänga ut 2000 SEK på något så måste det finnas täckning på kontot.
Det verkar som om den här tsarättlinge
Fredrika, tack för länkarna. Det var den informationen jag var ute efter.
Jag överväger inte själv att nå elitstatus, men jag tycker att ska man slänga ut 2000 SEK på något så måste det finnas täckning på kontot.
Det verkar som om den här tsarättlinge
Quote from Funbeat user on 9 February 2009, 23:00Nej, jag fattar, retas bara 😉 Men en viktig poäng här är att det inte handlar om något bara för elitlöpare. Tvärtom har ju eliten redan goda möjligheter att få vettig teknikträning och feedback, medan vi "vanliga" motionärer får hålla oss till Runners Wo
Nej, jag fattar, retas bara 😉 Men en viktig poäng här är att det inte handlar om något bara för elitlöpare. Tvärtom har ju eliten redan goda möjligheter att få vettig teknikträning och feedback, medan vi "vanliga" motionärer får hålla oss till Runners Wo
Quote from Håkan Öhling on 10 February 2009, 10:39Konstig inställning du har, Kjell. Jag kommer aldrig till OS heller, men jag kanske kan slå mitt PB med 10 min? Jag vill utvecklas och tror inte att jag vet allt om träning eller tävling.
Konstig inställning du har, Kjell. Jag kommer aldrig till OS heller, men jag kanske kan slå mitt PB med 10 min? Jag vill utvecklas och tror inte att jag vet allt om träning eller tävling.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 10:47löpteknik är ju dessutom nr:1 när det kommer till skadeförebyggande hos löpare.
löpteknik är ju dessutom nr:1 när det kommer till skadeförebyggande hos löpare.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 14:19Jag är väldigt intresserad av detta och det var nära jag åkte när han var i Danmark sist. Dock ligger detta lite dumt så vi får se om jag kan komma loss för det.
Det vore intressant och se om han skulle totalsåga min framfotslöpning =)
Jag är väldigt intresserad av detta och det var nära jag åkte när han var i Danmark sist. Dock ligger detta lite dumt så vi får se om jag kan komma loss för det.
Det vore intressant och se om han skulle totalsåga min framfotslöpning =)
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 14:47Haha, såga någon har jag inte sett honom göra. Men han skulle nog hyfsa till steget på dig några snäpp 🙂
Ja, det är inte lätt att sätta datum när alla kan. Det andra alternativet var Göteborgsvarvshelgen, det trod jag är mera kört... så räkna med i pås
Haha, såga någon har jag inte sett honom göra. Men han skulle nog hyfsa till steget på dig några snäpp 🙂
Ja, det är inte lätt att sätta datum när alla kan. Det andra alternativet var Göteborgsvarvshelgen, det trod jag är mera kört... så räkna med i pås
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 18:22Ja visst kan vissa vara konstiga Torbjörn. Å tydligen är jag en av dessa. Jag vill inte bli snabbare...jag vill inte utvecklas å jag vill inte lära mig mer om träning och tävling än vad jag nu vet. Men OBS att jag avslutade med orden OKEY DÅ.. åk och lyss
Ja visst kan vissa vara konstiga Torbjörn. Å tydligen är jag en av dessa. Jag vill inte bli snabbare...jag vill inte utvecklas å jag vill inte lära mig mer om träning och tävling än vad jag nu vet. Men OBS att jag avslutade med orden OKEY DÅ.. åk och lyss
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 18:34Det är skillnad på att vara konstig och ha en konstig inställning. På ett forum (Löpargruppen) som går ut på diskussioner om hur vi kan utvecklas som löpare tycker jag det är befogat att tycka att det är en konstig inställning att inte vilja utvecklas, al
Det är skillnad på att vara konstig och ha en konstig inställning. På ett forum (Löpargruppen) som går ut på diskussioner om hur vi kan utvecklas som löpare tycker jag det är befogat att tycka att det är en konstig inställning att inte vilja utvecklas, al