Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 19:04Bra poäng där Fredrika. Man ska väl framhålla sin egen åsikt istället för att säga att någon annans (å namnge denne) har en felaktig. Jag har faktiskt kommenterat detta i ett annat spår i kväll oxså. Vet inte om det är någon kulturgrej det här men jag tyc
Bra poäng där Fredrika. Man ska väl framhålla sin egen åsikt istället för att säga att någon annans (å namnge denne) har en felaktig. Jag har faktiskt kommenterat detta i ett annat spår i kväll oxså. Vet inte om det är någon kulturgrej det här men jag tyc
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 19:16Jag ser ingenstans här där någon blivit påhoppad eller nertrampad. Din åsikt var väl precis lika berättigad som Torbjörns undran var det. Jag tror inte någon upplevde sig påhoppad av dig, och inte var det någon som hoppade på dig heller. Det är jättebra a
Jag ser ingenstans här där någon blivit påhoppad eller nertrampad. Din åsikt var väl precis lika berättigad som Torbjörns undran var det. Jag tror inte någon upplevde sig påhoppad av dig, och inte var det någon som hoppade på dig heller. Det är jättebra a
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 20:51"Konstig inställning du har Kjell".
"Konstig inställning du har Kjell".
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 21:08det där var en åsikt, inte ett påhopp.
Skilj på "Du är konstig" och "din åsikt är konstig"Dessutom kan man ju inte gå och gräva ner sig även om nån tomte på nätet skulle anse att _jag_ är konstig...
Släpp o gå vidare!
det där var en åsikt, inte ett påhopp.
Skilj på "Du är konstig" och "din åsikt är konstig"
Dessutom kan man ju inte gå och gräva ner sig även om nån tomte på nätet skulle anse att _jag_ är konstig...
Släpp o gå vidare!
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 21:20-tomte på nätet-....hahaha. Okidoki AT...nu släpper jag tråden med glädje.//Kjell.
-tomte på nätet-....hahaha. Okidoki AT...nu släpper jag tråden med glädje.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 10 February 2009, 21:58För en historisk intresserad person som mig känns det oerhört lockande att få träffa denne namne till den siste ryske tsaren som dessutom kommer från Sibiriens vidder. Att han bytt ut vodkan mot öl får väl passera så länge som han inte ger sig på jordgubb
För en historisk intresserad person som mig känns det oerhört lockande att få träffa denne namne till den siste ryske tsaren som dessutom kommer från Sibiriens vidder. Att han bytt ut vodkan mot öl får väl passera så länge som han inte ger sig på jordgubb
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 07:43Hade varit skitkul. Dessvärre har jag knappast råd...
Hade varit skitkul. Dessvärre har jag knappast råd...
Quote from Jonny Persson on 11 February 2009, 08:12Fredrika - "Löpning dras med den klassiska klyschan "alla kan", och att färdigheterna kommer automatiskt/"naturligt". Men enligt min ringa åsikt är det ytterst spännande att betrakta löpning som vilken tekniksport som helst, t.ex. tennis eller golf, och ö
Fredrika - "Löpning dras med den klassiska klyschan "alla kan", och att färdigheterna kommer automatiskt/"naturligt". Men enligt min ringa åsikt är det ytterst spännande att betrakta löpning som vilken tekniksport som helst, t.ex. tennis eller golf, och ö
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 08:38För oss andra i södra Sverige så kommer han även köra i Danmark (i Odense, samma ställe som sist) helgen den 18-19 april.
För oss andra i södra Sverige så kommer han även köra i Danmark (i Odense, samma ställe som sist) helgen den 18-19 april.
Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 08:39Jag ställer mig på Mackans sida bland de andra tjurskallarna. På med skorna - spring! Spring sakta i början. När du orkar - öka.
Har dock naturligtvis inget emot herr Romanov eller andra som tycker det är kul med finlir, men det behövs inte på motionärsn
Jag ställer mig på Mackans sida bland de andra tjurskallarna. På med skorna - spring! Spring sakta i början. När du orkar - öka.
Har dock naturligtvis inget emot herr Romanov eller andra som tycker det är kul med finlir, men det behövs inte på motionärsn