Quote from Funbeat user on 11 February 2009, 12:00Jag ser inte träning av löptekniken som tvunget något för att springa snabbare. Det handlar om att kunna springa överhuvudtaget nämligen genom att hålla sig skadefri. Jag har åkt på betydligt mindre skit sen jag bytte steg även om jag fortfarande får lite
Jag ser inte träning av löptekniken som tvunget något för att springa snabbare. Det handlar om att kunna springa överhuvudtaget nämligen genom att hålla sig skadefri. Jag har åkt på betydligt mindre skit sen jag bytte steg även om jag fortfarande får lite
Quote from Lars Mörrby on 11 February 2009, 12:31Hade varit kul att vara med. Vi får se om det går att få till det.
Hade varit kul att vara med. Vi får se om det går att få till det.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 08:54Buhu, jag kommer inte få till det... Ska resa bort då...
Buhu, jag kommer inte få till det... Ska resa bort då...
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 09:00Jag blir jättenyfiken! 🙂 Kul med människor som tror stenhårt på något. Jag är nöjd med mitt löpsteg, tycker jag fått till ett steg som passar mig bra så jag vill inte förändra det - annars hade jag absolut gått. Känns dock som lite för mycket pengar för
Jag blir jättenyfiken! 🙂 Kul med människor som tror stenhårt på något. Jag är nöjd med mitt löpsteg, tycker jag fått till ett steg som passar mig bra så jag vill inte förändra det - annars hade jag absolut gått. Känns dock som lite för mycket pengar för
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 09:07Nu verkar datumet vara bestämt till 11 april för själva löpkliniken (det blir ev. coachcertifiering också).
Programmet ser ut såhär:
One-day Standard Pose Method Clinic Schedule
8.00 - 9.30 – Presentation: Fundamentals of the Pose Method of Running
Nu verkar datumet vara bestämt till 11 april för själva löpkliniken (det blir ev. coachcertifiering också).
Programmet ser ut såhär:
One-day Standard Pose Method Clinic Schedule
8.00 - 9.30 – Presentation: Fundamentals of the Pose Method of Running
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 11:48Åhå vad kul det verkar, synd jag inte kan vara med. Kan inte du certa dig Fredrika så kan jag ta lektioner av dig?
Åhå vad kul det verkar, synd jag inte kan vara med. Kan inte du certa dig Fredrika så kan jag ta lektioner av dig?
Quote from Ulrika Ekelund on 12 February 2009, 12:15Dum fråga: Hur uttalas Pose-teknik?
Påse-teknik? (Som svenska ordet påse)
Pose-teknik? (Tydligt o och e)
Påus-teknik? (Som engelska ordet pose)
Pos-teknik? (Tydligt o, inget e)Beträffande tekniken tycker jag att den är mycket intressant. Fast det är g
Dum fråga: Hur uttalas Pose-teknik?
Påse-teknik? (Som svenska ordet påse)
Pose-teknik? (Tydligt o och e)
Påus-teknik? (Som engelska ordet pose)
Pos-teknik? (Tydligt o, inget e)
Beträffande tekniken tycker jag att den är mycket intressant. Fast det är g
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 13:54I mina yngre dagar fick jag lära mig att bland det viktigaste med löpskolning var att inte ge sig in på för stora förändringar för då blir det kontraproduktivt. Har Romanov en avvikande inställning där?
I mina yngre dagar fick jag lära mig att bland det viktigaste med löpskolning var att inte ge sig in på för stora förändringar för då blir det kontraproduktivt. Har Romanov en avvikande inställning där?
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 14:32Askan: skramlar ni ihop till avgiften åt mig så kör jag 🙂
Ola: tror de flesta säger "påus-teknik" som i engelskan, men pos-teknik (som på svenska) vore egentligen bättre för det handlar just om poser.
Micke: jag har hört att den normala omställningspr
Askan: skramlar ni ihop till avgiften åt mig så kör jag 🙂
Ola: tror de flesta säger "påus-teknik" som i engelskan, men pos-teknik (som på svenska) vore egentligen bättre för det handlar just om poser.
Micke: jag har hört att den normala omställningspr
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 16:32Fredrika, jag ska plocka fram bössan å gå och skramla på stan. Hur mycket pengar behövs?
Fredrika, jag ska plocka fram bössan å gå och skramla på stan. Hur mycket pengar behövs?