Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:41vi kanske kan hitta en lösning på Fredrikas pengaproblem hos gröna-bandet-med-rött-kryss-på-Galan
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=390855&PageNumber=2
(H)
vi kanske kan hitta en lösning på Fredrikas pengaproblem hos gröna-bandet-med-rött-kryss-på-Galan
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=390855&PageNumber=2
(H)
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:42Fredrika får vänta tills jag har fått en ny cykel.
Fredrika får vänta tills jag har fått en ny cykel.
Quote from Funbeat user on 12 February 2009, 18:48Å jultomten har ju redan kommit för i år...typ förra året.//Kjell.
Å jultomten har ju redan kommit för i år...typ förra året.//Kjell.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 00:48Nu blir jag ledsen Håkan. Jag skulle ju ha pengarna eftersom jag ju är behövande.
Jag springer dessutom redan "rätt" alldeles av mig själv så jag är inte alls intresserad av någon påse, varken grön eller annan.
Mina pengar (och Davids).
Nu blir jag ledsen Håkan. Jag skulle ju ha pengarna eftersom jag ju är behövande.
Jag springer dessutom redan "rätt" alldeles av mig själv så jag är inte alls intresserad av någon påse, varken grön eller annan.
Mina pengar (och Davids).
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 07:51...om jag får välja tar jag också gärna en cykel först 😀
Snart har jag gått så mycket kliniker att jag kan fulcoacha ändå. Men det behövs en riktigt bra videokamera.
...om jag får välja tar jag också gärna en cykel först 😀
Snart har jag gått så mycket kliniker att jag kan fulcoacha ändå. Men det behövs en riktigt bra videokamera.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 09:52äsch då, Jack, varför måste man alltid välja antingen eller när det är mycket roligare att välja både och? Det där gröna bandet kommer att sälja hur bra som helst så jag är övertygad om att det räcker både åt dig och Fredrika.
Kan vi få med Peter Jöback
äsch då, Jack, varför måste man alltid välja antingen eller när det är mycket roligare att välja både och? Det där gröna bandet kommer att sälja hur bra som helst så jag är övertygad om att det räcker både åt dig och Fredrika.
Kan vi få med Peter Jöback
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 10:36Jag satsar på Fredrika framför en gammal ryss. 😉
Jag satsar på Fredrika framför en gammal ryss. 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 10:41Fast Romanov är en tysk släkt . Samma som Engelska kungahuset.
Fast Romanov är en tysk släkt . Samma som Engelska kungahuset.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:42Mja, Huset Romanov är väl riktiga bojarer från Ryssland, t.ex. Peter den Store.
Däremot är ju den siste Tsaren Nikolaj II Romanov egentligen av ätten Holstein-Gottorp-Romanov som ju mycket riktigt kommer från Tyskland.
Mja, Huset Romanov är väl riktiga bojarer från Ryssland, t.ex. Peter den Store.
Däremot är ju den siste Tsaren Nikolaj II Romanov egentligen av ätten Holstein-Gottorp-Romanov som ju mycket riktigt kommer från Tyskland.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:45Gamla Romanovsläkten fick väl stryk på huggkubben och försvann i historiens vodkatöcken?
Gamla Romanovsläkten fick väl stryk på huggkubben och försvann i historiens vodkatöcken?