Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 12:59Hahahaha. Nu har de i alla fall öppnat anmälan - det står USD 300 men det skall vara
USD 250 fram till 15 mars. Verkar bli rätt i inköpskorgen.http://store.posetech.com/RUNNING_CLINIC_with_Dr_Romanov_p/pmc-r.htm
Hahahaha. Nu har de i alla fall öppnat anmälan - det står USD 300 men det skall vara
USD 250 fram till 15 mars. Verkar bli rätt i inköpskorgen.
http://store.posetech.com/RUNNING_CLINIC_with_Dr_Romanov_p/pmc-r.htm
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 13:11Ivan VI var nog väl ung för vodka när han bara 1 år gammal avsattes av Elisabeth. Sen fick han nog inga chanser att föra blodet vidare från den fängelsehåla han tillbragde sina dagar i fram till sin död vid 24 års ålder. Dåligt löpskolad var han nog också
Ivan VI var nog väl ung för vodka när han bara 1 år gammal avsattes av Elisabeth. Sen fick han nog inga chanser att föra blodet vidare från den fängelsehåla han tillbragde sina dagar i fram till sin död vid 24 års ålder. Dåligt löpskolad var han nog också
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 13:21Fredrika: Man borde slinta och råka ta Honolulu istället så jag "tvingas" köpa en resa till Hawaii stället =D
Fredrika: Man borde slinta och råka ta Honolulu istället så jag "tvingas" köpa en resa till Hawaii stället =D
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 13:24Karl Peter Ulrich av huset Holstein-Gottorp blev Tsar PeterIII år 1762.
Karl Peter Ulrich av huset Holstein-Gottorp blev Tsar PeterIII år 1762.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 18:59Äntligen har jag hela rysslands härskar-tsar-historia klar för mig...TACK./Kjell.
Äntligen har jag hela rysslands härskar-tsar-historia klar för mig...TACK./Kjell.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 19:10Alltid ett nöja att bidra till allmänbildningen.
Alltid ett nöja att bidra till allmänbildningen.
Quote from Funbeat user on 13 February 2009, 22:46amäännn, Fredrika, försöka släpa tillbaka tråden till ämnet ... jaja, nu vet vi alla fall att det är öppet för anmälan
😉
amäännn, Fredrika, försöka släpa tillbaka tråden till ämnet ... jaja, nu vet vi alla fall att det är öppet för anmälan
😉
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 08:54Finns det nåt mer skadedrabbat eländigare folk än löpare? Att vara till och från skadad verkar vara normalläge för de flesta och det är fanimig inte normalt. Jag tror en sån här kurs kan göra susen. Men man får nog vara beredd på hårt arbete med styrke-
Finns det nåt mer skadedrabbat eländigare folk än löpare? Att vara till och från skadad verkar vara normalläge för de flesta och det är fanimig inte normalt. Jag tror en sån här kurs kan göra susen. Men man får nog vara beredd på hårt arbete med styrke-
Quote from Funbeat user on 14 February 2009, 12:15För att komma tillbaka till ämnet: Den som vill ha en intressant ljudbok att lyssna till när man löpskolar sig så kan jag rekommendera "Potemkin och Katarina den stora" av Simon Sebag Montefiore. Då går Romanov in medan svetten går ut.
För att komma tillbaka till ämnet: Den som vill ha en intressant ljudbok att lyssna till när man löpskolar sig så kan jag rekommendera "Potemkin och Katarina den stora" av Simon Sebag Montefiore. Då går Romanov in medan svetten går ut.
Quote from Elias Engqvist on 14 February 2009, 23:39Vad är han doktor i?
/En som aldrig frågat förr
Vad är han doktor i?
/En som aldrig frågat förr