Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alla utsocknes: jag har nu för säkerhets skull bokat två enkelrum och två dubbelrum på STF Fridhemsplan (modernt vandrarhem med hotellsängar). Enkelrummen kostar 500 kronor/natt/rum. 450 kronor/natt/rum för medlemmar i STF. Dubbelrummen 600 kronor/rum/nat

Det här tycker jag låter spännande.
Är det något för en nybörjare? Jag har försökt komma igång med löpning i hur många omgångar som helst, men får alltid ont någonstans och kommer av mig. Och jag har svårt att tro att det beror på att jag går för fort fra

Hej Emmy!

Dina problem låter lite som mina, och jag blev definitivt hjälpt av att få min teknik analyserad på en Pose-klinik förra våren. Den här gången hoppas jag få fler bitar att falla på plats.

Annars gör du förstås helt rätt som trappar upp försikt

Emmy du är varmt välkommen! Jag gick själv min första klinik efter att bara ha sprungit i några månader. Tyckte jag hade klara fördelar framför dem som sprungit i många år och hade svårare att tänka om 😉

Jag skriver likadant här som jag gjorde på puls.s

Det åter ju toppen. Då behöver man inte vara rädd för att göra bort sig totalt. Nu blev jag ju ännu mer sugen. Men jag ska nog fundera på saken lite. Det är nog dumt att impulsanmäla sig bara sådär. Och det är mycket pengar för en fattig student.
Men om

Har ju en del hotellrabatter via Coop kom jag på och är då i princip nere på vandrarhemspriset (t+) men vart ska jag? Nära Centralstationen, funkar det bra eller är det något annat jag skall leta efter? Jag menar, Stockholm är stort och jag är, om inte li

Jag skulle säga att i innerstan fungerar allt bra sålänge du har tunnelbanan eller blåbuss 4 nära. Med största sannolikhet kommer vi att hålla till vid Zinkensdamm på Söder. Vet inte vilka hotell dina checkar gäller men om du skickar namnen kan jag kolla

Ååååh på Zinken också, det är ju inom spotthåll från mej. Nu blev jag ännu mera ambivalent 🙁

Så, nu är jag anmäld 🙂
Nu hoppas jag bara att det värt pengarna.

Vad kul Emmy!! Det kommer att vara värt pengarna. Du kommer att ha jätteroligt, och lära dig massor. Sen kommer du vara tokinspirerad och vilja springa jämt 🙂

Och hör gärna av dig om det är något specifikt du undrar över, jag ska hjälpa till så gott ja