Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 10:19Att det blir en spurt beror nog på att du skjuter ifrån, eller lyfter för mycket, eller lutar för mycket. Jag tror det är väldigt svårt att lära sig ett bra steg på egen hand, när man väl har vant sig vid ett dåligt steg pga klumpiga skor och dåliga föreb
Att det blir en spurt beror nog på att du skjuter ifrån, eller lyfter för mycket, eller lutar för mycket. Jag tror det är väldigt svårt att lära sig ett bra steg på egen hand, när man väl har vant sig vid ett dåligt steg pga klumpiga skor och dåliga föreb
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 11:20Springer du långt så lyfter du ju inte så mycket på benet, alltså blir det inte så uttröttande. Men jag minns några gånger i fjol då jag styrketränat ben och just hamstrings ganska hårt, det var nästan kört dagen efter att springa "rätt"....
Springer du långt så lyfter du ju inte så mycket på benet, alltså blir det inte så uttröttande. Men jag minns några gånger i fjol då jag styrketränat ben och just hamstrings ganska hårt, det var nästan kört dagen efter att springa "rätt"....
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 12:11Att jag frågar beror på strul med just hamstrings. Men det är sant att springer man långt lyfter man ju inte så mycket på benet. Om man inte är snabb... Och förmodligen tar man mer stryk men den vanliga häl-tå-löpningen. Jag har haft rätt mycket strul med
Att jag frågar beror på strul med just hamstrings. Men det är sant att springer man långt lyfter man ju inte så mycket på benet. Om man inte är snabb... Och förmodligen tar man mer stryk men den vanliga häl-tå-löpningen. Jag har haft rätt mycket strul med
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 12:16Anders, för att få bukt med dina hamstrings och ryggen: skicka ett mess här på fb till Jessica Ahlstrand-Carlsson och fråga vad hennes lärare nere i Malmö heter, tror det är Tomas Niemann eller något liknande. De bygger på samma tänk som Elphinston och ha
Anders, för att få bukt med dina hamstrings och ryggen: skicka ett mess här på fb till Jessica Ahlstrand-Carlsson och fråga vad hennes lärare nere i Malmö heter, tror det är Tomas Niemann eller något liknande. De bygger på samma tänk som Elphinston och ha
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 14:39Romanov kommer också till Birmingham 28/3. Ryanair flyger till Birmingham.
Romanov kommer också till Birmingham 28/3. Ryanair flyger till Birmingham.
Quote from Funbeat user on 28 February 2009, 19:23Fredrika, tack för tipset!
Fredrika, tack för tipset!
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 20:24För er som är sugna på att vara med men ännu inte bokat. Early bird-priset $250 gäller visst fram till den 15/3, sedan är avgiften $300. Bokar gör man på:
http://store.posetech.com/RUNNING_CLINIC_with_Dr_Romanov_p/pmc-r.htm
För er som är sugna på att vara med men ännu inte bokat. Early bird-priset $250 gäller visst fram till den 15/3, sedan är avgiften $300. Bokar gör man på:
http://store.posetech.com/RUNNING_CLINIC_with_Dr_Romanov_p/pmc-r.htm
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 10:18Hur gick det i helgen? Får vi se lite fina blogginlägg med folk som blivit filmade så man kan få lite info ur det?
Själv hade jag ej möjlighet att delta men är väldigt intresserad annars.
Hur gick det i helgen? Får vi se lite fina blogginlägg med folk som blivit filmade så man kan få lite info ur det?
Själv hade jag ej möjlighet att delta men är väldigt intresserad annars.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 13:01Karl, vi var sexton pers ute på Bosön och det var en kul och intensiv dag på alla sätt. Det var en kanongrupp och Romanov klämde in minst lika mycket som han gjorde på två dagar i Odense. För egen del inga nyheter förutom att jag fick till det riktigt bra
Karl, vi var sexton pers ute på Bosön och det var en kul och intensiv dag på alla sätt. Det var en kanongrupp och Romanov klämde in minst lika mycket som han gjorde på två dagar i Odense. För egen del inga nyheter förutom att jag fick till det riktigt bra
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 08:45Har studerat alla länkar med videos noggrant, men det är en sak jag inte förstår och det är det här med "pull" som beskrivs i denna introduktionsvideo:
"Här förklaras teorin på ett enkelt sätt:
http://media.crossfit.com/cf-video/CrossFitJournal_MikePoseR
Har studerat alla länkar med videos noggrant, men det är en sak jag inte förstår och det är det här med "pull" som beskrivs i denna introduktionsvideo:
"Här förklaras teorin på ett enkelt sätt:
http://media.crossfit.com/cf-video/CrossFitJournal_MikePoseR