Quote from Jan Lundquist on 17 April 2008, 14:25Jag har inga problem med att äta tätt inpå träning. Bara det inte är för tung eller stark mat för då åker det gärna upp och ner i magen. Speciellt gälller det godis, men jag kanske är den enda här som äter godis
BILD:http://www.maj.com/gallery/fuzzball7
Jag har inga problem med att äta tätt inpå träning. Bara det inte är för tung eller stark mat för då åker det gärna upp och ner i magen. Speciellt gälller det godis, men jag kanske är den enda här som äter godis
Quote from Olof Robertson on 17 April 2008, 14:26Stina: vaaa äter du godis?! 🙂 Det gör nog ingen annan *fniss* MEN jag har faktiskt snart varit godisfri i fyra veckor! Otroligt för att vara mig (H:)
Stina: vaaa äter du godis?! 🙂 Det gör nog ingen annan *fniss* MEN jag har faktiskt snart varit godisfri i fyra veckor! Otroligt för att vara mig (H:)
Quote from Camilla Höög on 17 April 2008, 14:26Godis är inget fel när man tränar. Jag äter mängder med godis och brukar ha det som "träningsmat".
Godis är inget fel när man tränar. Jag äter mängder med godis och brukar ha det som "träningsmat".
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 14:42>"Bara det inte är för tung eller stark mat för då åker det gärna upp och ner i magen."
Jag vet vad du menar, jag hade ätit en egentillagad kyckligburgare med massor av Jalapenos nyligen som gav upphov till intressanta rapar under ett löppass 😀
Palt är
>"Bara det inte är för tung eller stark mat för då åker det gärna upp och ner i magen."
Jag vet vad du menar, jag hade ätit en egentillagad kyckligburgare med massor av Jalapenos nyligen som gav upphov till intressanta rapar under ett löppass 😀
Palt är
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 14:44Jag kör oftast ett morgonpass per vecka. Antingen blir det till sträckan till jobbet eller så blir det en sväng hemifrån och sen bilen till jobbet. Det beror lite på logistiken med hämtning/lämning av barn och sånt.
Likvärdigt för bägge varianterna är do
Jag kör oftast ett morgonpass per vecka. Antingen blir det till sträckan till jobbet eller så blir det en sväng hemifrån och sen bilen till jobbet. Det beror lite på logistiken med hämtning/lämning av barn och sånt.
Likvärdigt för bägge varianterna är do
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 14:46"Godis" och "kyckligburgare med massor av Jalapenos ", ni måste ta och se över era frukostvanor 😀
"Godis" och "kyckligburgare med massor av Jalapenos ", ni måste ta och se över era frukostvanor 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 14:51Ja jag kan rekommendera lammkotlett med gräddsås och öl t ex, eller rejäl äggröra med bacon, prinskorv och våfflor 🙂
Ja jag kan rekommendera lammkotlett med gräddsås och öl t ex, eller rejäl äggröra med bacon, prinskorv och våfflor 🙂
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 15:04Man behöver ju inte springa så långt varje gång heller - har man ett eller två morgonpass i veckan så kan det kanske räcka med en halvtimme. I övrigt tycker jag de flesta frukosttipsen verkar bra. Ett glas juice eller en micrad kopp gårdagskaffe brukar rä
Man behöver ju inte springa så långt varje gång heller - har man ett eller två morgonpass i veckan så kan det kanske räcka med en halvtimme. I övrigt tycker jag de flesta frukosttipsen verkar bra. Ett glas juice eller en micrad kopp gårdagskaffe brukar rä
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 15:12Säger mannen som gör 6-milakliv innan frukost 😀
Säger mannen som gör 6-milakliv innan frukost 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2008, 15:44Fy vad jag blir avundsjuk på er som kan ta ett morgonpass, för min del skulle det innebära att jag fick gå upp vid 04:30 om jag ska fixa det 🙁
Det vill jag nog inte chocka kroppen med riktigt.//Åsa
Fy vad jag blir avundsjuk på er som kan ta ett morgonpass, för min del skulle det innebära att jag fick gå upp vid 04:30 om jag ska fixa det 🙁
Det vill jag nog inte chocka kroppen med riktigt.//Åsa