Quote from Guest on 27 August 2013, 15:15Detta är det första året jag faktiskt tycker att det börjar bli roligt att vara ute och springa och har därför börjat fundera lite på hur det kommer att gå när det blir mörkt och kallt.
Jag har haft en väldig tur under vår och sommar då jag nästan alltid
Detta är det första året jag faktiskt tycker att det börjar bli roligt att vara ute och springa och har därför börjat fundera lite på hur det kommer att gå när det blir mörkt och kallt.
Jag har haft en väldig tur under vår och sommar då jag nästan alltid
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 15:25Dra till Lidl på tordag och shoppa loss! 😀
http://www.lidl.se/cps/rde/xchg/SID-05B8C418-E4E7D743/lidl_se/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=29782
Dra till Lidl på tordag och shoppa loss! 😀
http://www.lidl.se/cps/rde/xchg/SID-05B8C418-E4E7D743/lidl_se/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=29782
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 15:29Haha, det där var inte helt illa. 🙂 Får titta förbi och se om det finns något i min storlek.
Fast kan någon tala om för mig varför nästan alla tjejkläder måste ha rosa detaljer?
Haha, det där var inte helt illa. 🙂 Får titta förbi och se om det finns något i min storlek.
Fast kan någon tala om för mig varför nästan alla tjejkläder måste ha rosa detaljer?
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 15:32En löparväst - mitt bästa inköp. Köpte en soc på stadium och det är verkligen superskönt. Långärmad tröja under så klarar man sig långt.
Handskar
En buff - bättre än mössa tycker jag, lättare reglera temperaturen och så är den lätt att sätta kring handled
En löparväst - mitt bästa inköp. Köpte en soc på stadium och det är verkligen superskönt. Långärmad tröja under så klarar man sig långt.
Handskar
En buff - bättre än mössa tycker jag, lättare reglera temperaturen och så är den lätt att sätta kring handled
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 15:41Rosa jacka = Löparjacka (för damer)
Gul jacka = Joggingjacka (för herrar)Färgen har antagligen med hastigheten att göra.. 😉
Rosa jacka = Löparjacka (för damer)
Gul jacka = Joggingjacka (för herrar)
Färgen har antagligen med hastigheten att göra.. 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 15:56Ett bra underställ och vanlig overall duger till mig ner till nollgradigt. Sedan är det bara att fylla på med fler lager däremellan.
...och så behöver man såklart reflexer, lampor, mer reflexer, mössa osv.
Viktigt är att värma upp. Annars tokfryser man
Ett bra underställ och vanlig overall duger till mig ner till nollgradigt. Sedan är det bara att fylla på med fler lager däremellan.
...och så behöver man såklart reflexer, lampor, mer reflexer, mössa osv.
Viktigt är att värma upp. Annars tokfryser man
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 16:42Hur vi uppskattar lite svalare väder är väldigt individuellt.
Själv så brukar jag springa i shorts, t-shirt och en tunn löparjacka om det är 0-10 grader. Tar jag på mig ett par tights tycker jag det är bekvämt några grader till. Tunna löparhandskar brukar
Hur vi uppskattar lite svalare väder är väldigt individuellt.
Själv så brukar jag springa i shorts, t-shirt och en tunn löparjacka om det är 0-10 grader. Tar jag på mig ett par tights tycker jag det är bekvämt några grader till. Tunna löparhandskar brukar
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 16:48Hellånga tights och långärmad funktionströja kommer man långt med när det blir svalare. Buff/pannband och tunna vantar. Reflexväst!!
Hellånga tights och långärmad funktionströja kommer man långt med när det blir svalare. Buff/pannband och tunna vantar. Reflexväst!!
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 17:02Undvik vindtätt och vattentätt, då blir du bara genomsvettig och kall av blösvett. Det är bättre o varmare att bli lite regnvåt än att bli dränkt i sin egen svett.
Undvik vindtätt och vattentätt, då blir du bara genomsvettig och kall av blösvett. Det är bättre o varmare att bli lite regnvåt än att bli dränkt i sin egen svett.
Quote from Funbeat user on 27 August 2013, 21:36Det här ska du ha underst
http://www.ullmax.se/?product=1168
Allt annat är sekundärt
Det här ska du ha underst
http://www.ullmax.se/?product=1168
Allt annat är sekundärt