Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nä, och inga brandgula heller! 😉
Jag har redan skrivit till Dieter Schwarz och klagat.
(Så klart finns det svarta till Dieter..)

Tack för tipset! Har en Lidl på vägen hem. Tror jag klassar mig som löpare 🙂

Jag köpte ett par handskar och en tröja, blev lite nyfiken...

Susanne-> När hösten kommer är de funktionella höstkläderna slut i butikerna. Samma sak när vintern kommer. Åtminstone i Stockholm. Var ute i tid (ett tips bara... 😉 )

Vinterlöpning kan kännas som överkurs och många tycker man är galen som vill vara ute

Varför inte springa i snö? Jag sprang förra vintern i VFF Lontra och det var bara roligare att springa i snö då underlaget var mer levande. Sprang även i lite djupare snö och det var kanonbra konditions-/styrketräning då jag tvingades till höga knän för a

illbatting - nu äger jag också ett par rosa löpvantar! Tur man har en sambo som gillar att fynda löpkläder. Följde med en funtionströja och ett par tights på köpet, det går ju alltid åt. Får se vad de duger till 🙂 .

I övrigt vill jag sälla mig till öve

Linda självklart är det så. Tänk bara inne med en massa andra fnysande, pustande och frustande eller ute i friska luften.

Vänligen

P.

Angående ståldubb så tycker jag att det är det enda som funkar på is och på våta träspångar. Våta träspångar kan det finnas även mitt i sommaren så uteslut inte ståldubb bara för att det inte är vinter och så länge man undviker asfalt stör det inget i sko

Ja på mina OL skor sitter det stål under. Och de springer jag ju med på sommaren också. Så visst sjutton gör de nytta i den lite bökigare terrängen.

Vänligen

P.

Finemang Linda!
Eftersom jag gillar både mysjogg & josgrogg köpte jag allt jag kunde hitta i gult..

Vad gäller dubb-frågan citerar jag mig själv från tråden "2000 km under 2013" från tidigt i våras när Kenneth E beklagade sig över underlaget.

"Kenneth,