Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tyvärr Gunnar. En jättebra lista. Men sen kom det, tyvärr;)

"- på fötterna kommer dubbade skor fram när det är halt."

Märkligt råd enligt vissa, så det går bort. För så kan vi inte ha det. Vi ska springa runt och ha det isigt och glatt på hösten/vinter

Nä P. du får gärna springa runt hela hösten med både dubbskor och cykelhjälm om det roar dig. Jag tyckte bara att det var ett dåligt råd till TS som uppenbarligen tänkte sig lite höstlöpning och inte vinterlöpning. Att klampa fram i dubbskor kan ju få vem

P. kanske har flyttat från Birger Furugårds hemtrakter till Verchojansk?

Nä jag har flyttat från Boden.

Peter. Du får tycka precis vad du vill.

" Jag tyckte bara att det var ett dåligt råd till TS som uppenbarligen tänkte sig lite höstlöpning och inte vinterlöpning"

Jasså och jag kanske tänkte lite längre och utanför boxen.

Vill börja med att tacka för alla goda råd, känner att jag fått jättebra information här.

Det är höst i Stockholm som frågan gäller, och självklart kommer jag att vara ute och springa så länge vädret tillåter, men jag känner mig inte tillräckligt fanatis

”Det är höst i Stockholm som frågan gäller, och självklart kommer jag att vara ute och springa så länge vädret tillåter, men jag känner mig inte tillräckligt fanatisk för att vara ute och springa i snö (ännu).”

Efter att sprungit ett antal mil på ”Pampas

Lägger till tunna handskar, som kan kompletteras med ytterligare ett par över. Det blir lätt kallt om händerna, även om resten av kroppen är varm. Och jag tycker det är skönt att variera tjockleken på vantarna. Tex dubbla par tunna när jag börjar passet o

Linda, då kanske du också ska dra till Lidl i dag och investera i ett par "kombo-handskar"?
BILD:http://www.lidl.se/static_content/lidl_se/images/SE/SE_89190_04_b.jpg

(Gula om du är joggare, rosa om du är löpare..)

Inga orange-a handskar?

Brandgula Tibor, brandgula.