Quote from j sollerman on 27 April 2009, 14:27Jag fattar absolut inget av de där. Hur mycket förlorar man på att limma?
Jag fattar absolut inget av de där. Hur mycket förlorar man på att limma?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 14:30Någon promille i rullmotstånd?
Någon promille i rullmotstånd?
Quote from j sollerman on 27 April 2009, 14:33Sånt där säger mg inte så mycket, men Håkan verkar vara duktig på att räkna och sånt så han kanske kan berätta va man tjänar i tid/meter på en 10 mil lång backe???
Sånt där säger mg inte så mycket, men Håkan verkar vara duktig på att räkna och sånt så han kanske kan berätta va man tjänar i tid/meter på en 10 mil lång backe???
Quote from ellen olsson on 27 April 2009, 16:1210 mil?!? Var ska du cykla? Colorado eller Sydamerika?
10 mil?!? Var ska du cykla? Colorado eller Sydamerika?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 17:02Iran kanske?
Att ange skillnad för en tiomilabacke är naturligtvis bara för att man ska få en ungefärlig uppfattning om hur mycket det skiljer mellan lim och tejp och inte för att man ska ha kunskap om en specifik plats.
Dock finns det ingen här som kan
Iran kanske?
Att ange skillnad för en tiomilabacke är naturligtvis bara för att man ska få en ungefärlig uppfattning om hur mycket det skiljer mellan lim och tejp och inte för att man ska ha kunskap om en specifik plats.
Dock finns det ingen här som kan
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 17:07Såg en graf någonstans för ett tag sedan, minns tyvärr inte vart bara. Men jag kan säga att det är ingen stor skillnad... Inte alls stor. Tveksamt om det ens märks. Skulle gissa på att däcken spelar större roll.
Förresten, kan man verkligen tejpa på alla
Såg en graf någonstans för ett tag sedan, minns tyvärr inte vart bara. Men jag kan säga att det är ingen stor skillnad... Inte alls stor. Tveksamt om det ens märks. Skulle gissa på att däcken spelar större roll.
Förresten, kan man verkligen tejpa på alla
Quote from j sollerman on 27 April 2009, 18:33Kul Fredrik 😉
Jag tycker att Håkan ska göra en uppskattning eftersom han påstår att de är en nackdel att tejpa. Så jag väntar på svar...
Kul Fredrik 😉
Jag tycker att Håkan ska göra en uppskattning eftersom han påstår att de är en nackdel att tejpa. Så jag väntar på svar...
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 18:46Jag vill se ett filmat test av HC i en HC.
Jag vill se ett filmat test av HC i en HC.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:16Tackar så mycket. Lite följdfrågor:
- youtube-filmen visar inte något om limning, behövs det inte? Någon som har en film som visar även limningsdelen?
- UFO:s hemsida skriver att däcket ska ha varit uppumpat på en fälg i ca 12 timmar innan man sätter di
Tackar så mycket. Lite följdfrågor:
- youtube-filmen visar inte något om limning, behövs det inte? Någon som har en film som visar även limningsdelen?
- UFO:s hemsida skriver att däcket ska ha varit uppumpat på en fälg i ca 12 timmar innan man sätter di
Quote from j sollerman on 27 April 2009, 19:25Ingen fara att byta tub i fält, ta de bara lite lugnt i svängarna..
Ingen fara att byta tub i fält, ta de bara lite lugnt i svängarna..