Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:52Jag vet att många gärna står och limmar vid vägkanten av någon oförklarlig anledning, men kul är det.
Jag vet att många gärna står och limmar vid vägkanten av någon oförklarlig anledning, men kul är det.
Quote from j sollerman on 27 April 2009, 22:54Jag efterlyser en uträkning av Håkan C hur mycket man förlorar i tid på en 10 mils backe med limmade tubar jämfört med klistrade.
Jag efterlyser en uträkning av Håkan C hur mycket man förlorar i tid på en 10 mils backe med limmade tubar jämfört med klistrade.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:05För de som snackar rullmotstånd, ger inte velodromlim ännu mindre motstånd?
För de som snackar rullmotstånd, ger inte velodromlim ännu mindre motstånd?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:24Velonews gjorde en rad filmsnuttar om hur man klistrar.
http://www.velonews.tv/?articleID=2052
Velonews gjorde en rad filmsnuttar om hur man klistrar.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 23:29Jösses, det var en tandutdragning under lång tid.
Jösses, det var en tandutdragning under lång tid.
Quote from Berit Bengtson on 28 April 2009, 08:10Kalle Jansson skrev:
> Jag tycker att Håkan ska göra en uppskattning
> eftersom han påstår att de är en nackdel att tejpa.Läs mitt inlägg en gång till Kalle, jag påstår inte jag hänvisar till en länk.
Kalle Jansson skrev vidare:
> Jag efterlyser en ut
Kalle Jansson skrev:
> Jag tycker att Håkan ska göra en uppskattning
> eftersom han påstår att de är en nackdel att tejpa.
Läs mitt inlägg en gång till Kalle, jag påstår inte jag hänvisar till en länk.
Kalle Jansson skrev vidare:
> Jag efterlyser en ut
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:01Så sakta är inte kul att cykla.
Så sakta är inte kul att cykla.
Quote from j sollerman on 28 April 2009, 09:44Du har läst dig till att de är en nackdel. Men jag fattar inget av de där du länkade så jag tycker du kan göra så jag och säkert några till här förstår hur MYCKET man förlorar på att limma?
Jag antar att du själv både har limmat och tejpa dina tuber, vad
Du har läst dig till att de är en nackdel. Men jag fattar inget av de där du länkade så jag tycker du kan göra så jag och säkert några till här förstår hur MYCKET man förlorar på att limma?
Jag antar att du själv både har limmat och tejpa dina tuber, vad
Quote from ellen olsson on 28 April 2009, 10:00Limma eller klistra???
För mig är de orden synonymer. Byt ut det ena mot "tejpa" så att en gammal man förstår vad ni menar.
Limma eller klistra???
För mig är de orden synonymer. Byt ut det ena mot "tejpa" så att en gammal man förstår vad ni menar.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 12:59jag blir så förvirrad att det är enklare att fortsätta med slang
jag blir så förvirrad att det är enklare att fortsätta med slang