Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:29Av vilken anledning tror någon att man klistar vid vägkanten?
Av vilken anledning tror någon att man klistar vid vägkanten?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:59Linus: måste erkänna att jag inte tittade igenom hela filmen. Eftersom många andra instruktionsfilmer inleds med att nån tjomme står och drar ut däcken för hand/fot och denna INTE gjorde det så tyckte jag att den verkade seriös.
Jag tvättar rent fälgarna
Linus: måste erkänna att jag inte tittade igenom hela filmen. Eftersom många andra instruktionsfilmer inleds med att nån tjomme står och drar ut däcken för hand/fot och denna INTE gjorde det så tyckte jag att den verkade seriös.
Jag tvättar rent fälgarna
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:03Jag är inte så stark i armarna så jag töjer lite lagom.
10 minuter med torktid, Klart och morgonen efter kan det rulla igen.
Jag är inte så stark i armarna så jag töjer lite lagom.
10 minuter med torktid, Klart och morgonen efter kan det rulla igen.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:59okay, lite klarare blir det men för en newbie på området: torkar aldrig limmet? Jag tänker på de färdiglimmade reservdäcken: man får ju rätt sällan punka, så att på samma sätt som att ha en extraslang i cykelväskan år ut och år in, man kan inte ha färdigl
okay, lite klarare blir det men för en newbie på området: torkar aldrig limmet? Jag tänker på de färdiglimmade reservdäcken: man får ju rätt sällan punka, så att på samma sätt som att ha en extraslang i cykelväskan år ut och år in, man kan inte ha färdigl
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:02Du har för mycket fritid, Linus!
Limmet på fälgen torkar inte så snabbt och det löser upp limmet på reserven.
Du har för mycket fritid, Linus!
Limmet på fälgen torkar inte så snabbt och det löser upp limmet på reserven.
Quote from Lars Ekegård on 27 April 2009, 21:10Linus> Reservtuben jag har är förlimmad på det sätt UFO beskriver och sen så är det klart för ganska låg tid framöver.
Får jag punka så kränger jag på den för att ta mig runt passet och hem, friktionen mellan limmet på fälgen och däcket räcker gott för d
Linus> Reservtuben jag har är förlimmad på det sätt UFO beskriver och sen så är det klart för ganska låg tid framöver.
Får jag punka så kränger jag på den för att ta mig runt passet och hem, friktionen mellan limmet på fälgen och däcket räcker gott för d
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:31>Av vilken anledning tror någon att man klistar vid vägkanten?
David, jag har läst på i alla fall andra forum om folk som gör det.
Ja, det är sant.
>Av vilken anledning tror någon att man klistar vid vägkanten?
David, jag har läst på i alla fall andra forum om folk som gör det.
Ja, det är sant.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:57Aha, det låter ju inte så svårt/jobbigt. Tack. 🙂
Aha, det låter ju inte så svårt/jobbigt. Tack. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 21:59Det är definitivt värt tiden och pengarna! Känslan! Ljudet! Limlukten!
Det är definitivt värt tiden och pengarna! Känslan! Ljudet! Limlukten!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 22:02Rekomenderar ett glas starkt till, eller två.
Rekomenderar ett glas starkt till, eller två.