Quote from Bjarne Lewin on 3 August 2007, 17:02Zon är inte ett liniment i betydelsen ökar blodgenomströmningen, utan ett inregistrerat smärtstillande läkemedel.
Nu är jag inte så bra på den aktiva substansen ketoprofen, men smärtstillande medel brukar om de verkar perifert (= ej i hkjärnan eller rygg
Zon är inte ett liniment i betydelsen ökar blodgenomströmningen, utan ett inregistrerat smärtstillande läkemedel.
Nu är jag inte så bra på den aktiva substansen ketoprofen, men smärtstillande medel brukar om de verkar perifert (= ej i hkjärnan eller rygg
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 17:16har masserat en av mina hockeyspelare med redintal. han tyckte det va skitbra.
han är inte riktigt som alla andra iochförsig
har masserat en av mina hockeyspelare med redintal. han tyckte det va skitbra.
han är inte riktigt som alla andra iochförsig
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 19:10Jag säger som du Evelyn angående Zon, det är ju ett läkemedel och andra sådana smärtstillande och antiinflammatoriska salvor är tex Voltaren, Orudis och Eeze (olika verksamma substanser). Vidare håller jag även med om att man ska ta det läkemedlet (om man
Jag säger som du Evelyn angående Zon, det är ju ett läkemedel och andra sådana smärtstillande och antiinflammatoriska salvor är tex Voltaren, Orudis och Eeze (olika verksamma substanser). Vidare håller jag även med om att man ska ta det läkemedlet (om man
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 19:58@josefin
masserade honom med plasthandskar. tror att han har elefanthud.
liten klen kille på 180cmoch 110kg 😉
@josefin
masserade honom med plasthandskar. tror att han har elefanthud.
liten klen kille på 180cmoch 110kg 😉
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 21:40RADITAL-häst linement. Funkar kalas för mig!
RADITAL-häst linement. Funkar kalas för mig!
Quote from Funbeat user on 4 August 2007, 08:18Jag var på ett hoppläger (ridning alltså) en sommar. Andra dagen råkade jag komma efter i språnget över ett hinder i nedförsbacke och det knäppte till i ljumsken. En jättesträckning i ljumskmuskeln som gjorde grymt ont 🙁 Trodde lägret skulle vara förstö
Jag var på ett hoppläger (ridning alltså) en sommar. Andra dagen råkade jag komma efter i språnget över ett hinder i nedförsbacke och det knäppte till i ljumsken. En jättesträckning i ljumskmuskeln som gjorde grymt ont 🙁 Trodde lägret skulle vara förstö
Quote from Funbeat user on 4 August 2007, 09:01Jag får böja mig för Raditalets underverkan på MÄNNISKOR 😉 😀 Har ju en hel massa andra hästliniment kvar också, starkare och svagare än just Radital, man kanske ska testa även dem ? 😉
Jag får böja mig för Raditalets underverkan på MÄNNISKOR 😉 😀 Har ju en hel massa andra hästliniment kvar också, starkare och svagare än just Radital, man kanske ska testa även dem ? 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2007, 13:25använder linimentet hot&cold med aloevera på benen innan hockeymatch.
killarna säger att det känns lättare i benen.
masserarin det mellan uppvärming och is
använder linimentet hot&cold med aloevera på benen innan hockeymatch.
killarna säger att det känns lättare i benen.
masserarin det mellan uppvärming och is
Quote from Funbeat user on 4 August 2007, 17:39>>"hon gav mej behandling med massage och kletade in ljumsken med Radital"
Jag måste börja rida tror jag.
>>"hon gav mej behandling med massage och kletade in ljumsken med Radital"
Jag måste börja rida tror jag.
Quote from Funbeat user on 4 August 2007, 19:01(H) (H:)
(H) (H:)