Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 12:06Testade att springa igen efter två dagar utan smärta.
Det höll ungefär en km. Sen brände det till igen.
Dock inte lika häftigt som förra gången.
Jag kunde fortsätta i mycket långsamt tempo varvat med lite gång i uppförsbackarna. Det vart barra fem km samm
Testade att springa igen efter två dagar utan smärta.
Det höll ungefär en km. Sen brände det till igen.
Dock inte lika häftigt som förra gången.
Jag kunde fortsätta i mycket långsamt tempo varvat med lite gång i uppförsbackarna. Det vart barra fem km samm
Quote from Funbeat user on 8 August 2007, 10:49Gjorde en lustig upptäckt.
Mätte omkretsen på vaderna på höger resp vänster ben.
Höger vad är en cm tjockare.
Beror det på skadan eller är det normalt att man har en vad (höger) tjockare?Hur kom jag på det - Tyckte det var lite konstigt att byxbenen in
Gjorde en lustig upptäckt.
Mätte omkretsen på vaderna på höger resp vänster ben.
Höger vad är en cm tjockare.
Beror det på skadan eller är det normalt att man har en vad (höger) tjockare?
Hur kom jag på det - Tyckte det var lite konstigt att byxbenen in
Quote from Funbeat user on 8 August 2007, 16:24det är vanligt att ena vaden är tjockare. de benet du står och hänger på när du står still förslagsvis. och så är det ju gasen och bromsen också.....
det är vanligt att ena vaden är tjockare. de benet du står och hänger på när du står still förslagsvis. och så är det ju gasen och bromsen också.....
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 14:38Jag får ont i vaderna ibland när jag springer, är det en idé and ha liniment på vaderna imorgon innan varvet eller skall jag använda det efter jag har sprungit i fall det behövs?
Jag får ont i vaderna ibland när jag springer, är det en idé and ha liniment på vaderna imorgon innan varvet eller skall jag använda det efter jag har sprungit i fall det behövs?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 15:05Linnex innehåller som väldigt många andra liniment salicylsyra, dvs ett smärtstillande o inflammationsdämpande läkemedel som är verksamma ingrediensen i t ex magnecyl o Treo. Tror Aloe Vera Hot&Cold innehåller samma. Effekten av salicylsyra är väldigt lik
Linnex innehåller som väldigt många andra liniment salicylsyra, dvs ett smärtstillande o inflammationsdämpande läkemedel som är verksamma ingrediensen i t ex magnecyl o Treo. Tror Aloe Vera Hot&Cold innehåller samma. Effekten av salicylsyra är väldigt lik
Quote from Lars Breström on 21 May 2010, 16:10Linnex är också min favorit, som stift, så att man slipper brännkladd på fingrarna (och därmed i ögon och på andra känsliga ställen)
Linnex är också min favorit, som stift, så att man slipper brännkladd på fingrarna (och därmed i ögon och på andra känsliga ställen)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 16:37Jag har testat något som heter Back On Track, som alternativ till Rehband. Fungerade jättebra på min handled.
Jag har testat något som heter Back On Track, som alternativ till Rehband. Fungerade jättebra på min handled.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 17:39Vill man ha en hästspark i baken ska man testa Percutane. Ta gärna en löptur eller en dusch efter och det känns som 3:e gradens brännskador.
Percutane: Capsaicin, Aloe Vera och Arnica. Värme, antiinflammatoriskt och antiseptiskt.
Vill man ha en hästspark i baken ska man testa Percutane. Ta gärna en löptur eller en dusch efter och det känns som 3:e gradens brännskador.
Percutane: Capsaicin, Aloe Vera och Arnica. Värme, antiinflammatoriskt och antiseptiskt.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 17:46Men om ni har Linnex liniment stift, gör inte som kollegans man, som misstog det för deostift en trött morgon - det blev en jättejobbig förmiddag innan han fick möjlighet att tvätta bort det! 😀
Men om ni har Linnex liniment stift, gör inte som kollegans man, som misstog det för deostift en trött morgon - det blev en jättejobbig förmiddag innan han fick möjlighet att tvätta bort det! 😀
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 17:47*asg* 😀
*asg* 😀