Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:22Jag talade med tillverkaren på Hälsomåssan i höstas om en patient som reagerat på linimentet. Han har sedan -82 aldrig fått in en allergisk reaktion (som jag tolkar som om han menar allvarlig allergisk reaktion) men menade att de som är allergiska mot någ
Jag talade med tillverkaren på Hälsomåssan i höstas om en patient som reagerat på linimentet. Han har sedan -82 aldrig fått in en allergisk reaktion (som jag tolkar som om han menar allvarlig allergisk reaktion) men menade att de som är allergiska mot någ
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:38Jag köpte Linnex igår efter att ha fått det inmasserat av naprapat tidigare och noterade att det inte kändes speciellt mycket så länge man masserade in det på själva muskeln men då jag lyckades få det även på huddelar som ligger rätt över ben (runt knäskå
Jag köpte Linnex igår efter att ha fått det inmasserat av naprapat tidigare och noterade att det inte kändes speciellt mycket så länge man masserade in det på själva muskeln men då jag lyckades få det även på huddelar som ligger rätt över ben (runt knäskå
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 08:41Tvätta händerna noga innan toalettbesök !
(även efter förstås)
Tvätta händerna noga innan toalettbesök !
(även efter förstås)
Quote from Funbeat user on 2 June 2010, 09:11Smörjar man in sig på kvällen bör man fundera över om man riskerar gnugga in liniment i kudden (från nacken t ex). Det kan bli jobbigt senare på natten
Smörjar man in sig på kvällen bör man fundera över om man riskerar gnugga in liniment i kudden (från nacken t ex). Det kan bli jobbigt senare på natten
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 19:38Jag har nu köpt och testat Percutane (99 kr på XXL sports för en stor tub) och det brände en kort stund bara. Då jag använder Linnex kan jag känna sveda i över 12 timmar.
Glömmer aldrig då jag gned in båda benen (lår + vader) och vaknade med fruktansvärd
Jag har nu köpt och testat Percutane (99 kr på XXL sports för en stor tub) och det brände en kort stund bara. Då jag använder Linnex kan jag känna sveda i över 12 timmar.
Glömmer aldrig då jag gned in båda benen (lår + vader) och vaknade med fruktansvärd
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 19:41Linnex är brutalstarkt. 2, absolut max 3 drag på en vad har jag fått som instruktion av den jag köpte det av (när jag pep för att mina vader höll på att brinna upp)
Linnex är brutalstarkt. 2, absolut max 3 drag på en vad har jag fått som instruktion av den jag köpte det av (när jag pep för att mina vader höll på att brinna upp)
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 22:34Linnex är som en mjuk och skön hudlotion på mig! Men däremot Percutane känns en bra stund efteråt!
Linnex är som en mjuk och skön hudlotion på mig! Men däremot Percutane känns en bra stund efteråt!
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 22:57På mig blir Linnex som när man bränner sönder sig på semestern. HUGA! Har provat nåt som hette Aloe Heat som var betydligt snällare. Det var inte supereffektivt, men skönt.
På mig blir Linnex som när man bränner sönder sig på semestern. HUGA! Har provat nåt som hette Aloe Heat som var betydligt snällare. Det var inte supereffektivt, men skönt.
Quote from Funbeat user on 4 July 2011, 23:46Jag har bara bra erfarenheter av Linnex som förövrigt är min favvo. Jag är massageterapeut och använder den kanske inte på mina kunder dagligdags men endel vill ha den efter en ordentlig massage så genomströmningen av blod till muskeln håller i sig. En li
Jag har bara bra erfarenheter av Linnex som förövrigt är min favvo. Jag är massageterapeut och använder den kanske inte på mina kunder dagligdags men endel vill ha den efter en ordentlig massage så genomströmningen av blod till muskeln håller i sig. En li
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 00:50Veronica: yikes. Jag gråter som ett litet barn när jag ska duscha bort Linnex från t.ex. vaderna, kan inte föreställa mig hur det är att få det på kronjuvelerna..
Veronica: yikes. Jag gråter som ett litet barn när jag ska duscha bort Linnex från t.ex. vaderna, kan inte föreställa mig hur det är att få det på kronjuvelerna..