Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 22:27Linnex under armarna... urk
Linnex under armarna... urk
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2010, 22:31Det finns ju en kille på div. forum som kallas Linnex för att han smorde in rumpan med Linnex då han skulle ut o cykla om jag kommer ihåg rätt.
Nån som vet mer?
Det finns ju en kille på div. forum som kallas Linnex för att han smorde in rumpan med Linnex då han skulle ut o cykla om jag kommer ihåg rätt.
Nån som vet mer?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 22:32Vissa gör konstiga saker för att få fart.
Vissa gör konstiga saker för att få fart.
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 20:50Percutan gillar jag inte. Tycker det svider för mycket på huden. O får man det på nåt känsligt ställe blir det ett helvete. Lite som att använda s Tabasco som liniment. Linnex är lättare att hantera
Percutan gillar jag inte. Tycker det svider för mycket på huden. O får man det på nåt känsligt ställe blir det ett helvete. Lite som att använda s Tabasco som liniment. Linnex är lättare att hantera
Quote from Elias Engqvist on 22 May 2010, 20:51Det är ju nästan tabasco - samma aktiva ingrediens!
Det är ju nästan tabasco - samma aktiva ingrediens!
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:24Radital använder jag!
Det var förresten det ända som höll mig smärtfri när jag i tonåren hade som mest ont i mina knän (broskuppmjukning i knäskålarna).
Hade fått massor med olika (starka) värktabletter av läkaren, men dom hjälpte inte mycket, lindrade
Radital använder jag!
Det var förresten det ända som höll mig smärtfri när jag i tonåren hade som mest ont i mina knän (broskuppmjukning i knäskålarna).
Hade fått massor med olika (starka) värktabletter av läkaren, men dom hjälpte inte mycket, lindrade
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 22:41Linnex ajaaj aldrig mer inte skönt brände som fan men inte så najs som mitt thai linement
Linnex ajaaj aldrig mer inte skönt brände som fan men inte så najs som mitt thai linement
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 00:07Anders: är du allergisk mot något?
Anders: är du allergisk mot något?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 13:41Jonas: Bara gräs- o trädpollen. Du menar att andra inte upplever Percutan som svidsalvan från helvetet? Min sambo känner som jag - räcker med att man råkar få lite Percutan på t ex kläder o sen råkar få kläderna mot tunn hud t ex i ansiktet så är det tota
Jonas: Bara gräs- o trädpollen. Du menar att andra inte upplever Percutan som svidsalvan från helvetet? Min sambo känner som jag - räcker med att man råkar få lite Percutan på t ex kläder o sen råkar få kläderna mot tunn hud t ex i ansiktet så är det tota
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 18:36Christer skrev; "Det finns ju en kille på div. forum som kallas Linnex för att han smorde in rumpan med Linnex då han skulle ut o cykla om jag kommer ihåg rätt.
Nån som vet mer?"
Var det inte t.om så illa så att det var _efter_ Vätternrundan, och att ha
Christer skrev; "Det finns ju en kille på div. forum som kallas Linnex för att han smorde in rumpan med Linnex då han skulle ut o cykla om jag kommer ihåg rätt.
Nån som vet mer?"
Var det inte t.om så illa så att det var _efter_ Vätternrundan, och att ha