Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLiniment
You need to log in to create posts and topics.

Linnex under armarna... urk

Det finns ju en kille på div. forum som kallas Linnex för att han smorde in rumpan med Linnex då han skulle ut o cykla om jag kommer ihåg rätt.

Nån som vet mer?

Vissa gör konstiga saker för att få fart.

Percutan gillar jag inte. Tycker det svider för mycket på huden. O får man det på nåt känsligt ställe blir det ett helvete. Lite som att använda s Tabasco som liniment. Linnex är lättare att hantera

Det är ju nästan tabasco - samma aktiva ingrediens!

Radital använder jag!

Det var förresten det ända som höll mig smärtfri när jag i tonåren hade som mest ont i mina knän (broskuppmjukning i knäskålarna).

Hade fått massor med olika (starka) värktabletter av läkaren, men dom hjälpte inte mycket, lindrade

Linnex ajaaj aldrig mer inte skönt brände som fan men inte så najs som mitt thai linement

Anders: är du allergisk mot något?

Jonas: Bara gräs- o trädpollen. Du menar att andra inte upplever Percutan som svidsalvan från helvetet? Min sambo känner som jag - räcker med att man råkar få lite Percutan på t ex kläder o sen råkar få kläderna mot tunn hud t ex i ansiktet så är det tota

Christer skrev; "Det finns ju en kille på div. forum som kallas Linnex för att han smorde in rumpan med Linnex då han skulle ut o cykla om jag kommer ihåg rätt.

Nån som vet mer?"

Var det inte t.om så illa så att det var _efter_ Vätternrundan, och att ha