Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 13:59Kommer själv inte börja trappa ned förrän nästa vecka. Tror det beror på vad man är van vid. Vet du att kroppen återhämtar sig snabbt är det nog ingen fara att fortsätta köra på under veckan. 2 veckors "tapering" brukar vara nog.
För mig ser det ut enl f
Kommer själv inte börja trappa ned förrän nästa vecka. Tror det beror på vad man är van vid. Vet du att kroppen återhämtar sig snabbt är det nog ingen fara att fortsätta köra på under veckan. 2 veckors "tapering" brukar vara nog.
För mig ser det ut enl f
Quote from Jonny Persson on 19 May 2010, 14:02Jädrar vad du tränar Micke!
Jädrar vad du tränar Micke!
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 14:13Markus: Förhoppningsvis ska det ge resultat till hösten (där jag har mitt riktiga mål 🙂
Markus: Förhoppningsvis ska det ge resultat till hösten (där jag har mitt riktiga mål 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 16:01@Micke: Du har inte så många småbarn hemma, va?
Alternativt en enastående fru/sambo...
BTW, vad är Det Stora Målet?
@Micke: Du har inte så många småbarn hemma, va?
Alternativt en enastående fru/sambo...
BTW, vad är Det Stora Målet?
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 18:26Tomas: Inga barn. Stora målet är Chicago Marathon 🙂 Jag är även ganska morgonpigg (brukar vakan kring 5 oavsett dag), så brukar ta ett pass på morgonen bara för att få tiden att gå. Även skönt att starta dagen med en lätt jogg så kroppen kommer igång.
Tomas: Inga barn. Stora målet är Chicago Marathon 🙂 Jag är även ganska morgonpigg (brukar vakan kring 5 oavsett dag), så brukar ta ett pass på morgonen bara för att få tiden att gå. Även skönt att starta dagen med en lätt jogg så kroppen kommer igång.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:37Blir avundsjuk på dig som vaknar kl 5 varje morgon. Morgonen är min favoritdel av dagen när jag väl är vaken men det är ett helvete att ta sig upp ur sängen. Skulle mkt hellre vara morgonpigg än kvällsmänniska. Kan man ändra kroppen till att bli mer morgo
Blir avundsjuk på dig som vaknar kl 5 varje morgon. Morgonen är min favoritdel av dagen när jag väl är vaken men det är ett helvete att ta sig upp ur sängen. Skulle mkt hellre vara morgonpigg än kvällsmänniska. Kan man ändra kroppen till att bli mer morgo
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:42Mycket intressant fråga som jag och en kompis ständigt diskuterar. Han är en klart bättre löpare (Kvarnloppet under 42 min) än jag är. Mitt mål är 3:30, hans runt 3:20. Jag tror han är för blygsam.
Hans filosofi är att alltid springa långpass i lugna far
Mycket intressant fråga som jag och en kompis ständigt diskuterar. Han är en klart bättre löpare (Kvarnloppet under 42 min) än jag är. Mitt mål är 3:30, hans runt 3:20. Jag tror han är för blygsam.
Hans filosofi är att alltid springa långpass i lugna far