Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kommer själv inte börja trappa ned förrän nästa vecka. Tror det beror på vad man är van vid. Vet du att kroppen återhämtar sig snabbt är det nog ingen fara att fortsätta köra på under veckan. 2 veckors "tapering" brukar vara nog.

För mig ser det ut enl f

Jädrar vad du tränar Micke!

Markus: Förhoppningsvis ska det ge resultat till hösten (där jag har mitt riktiga mål 🙂

@Micke: Du har inte så många småbarn hemma, va?

Alternativt en enastående fru/sambo...

BTW, vad är Det Stora Målet?

Tomas: Inga barn. Stora målet är Chicago Marathon 🙂 Jag är även ganska morgonpigg (brukar vakan kring 5 oavsett dag), så brukar ta ett pass på morgonen bara för att få tiden att gå. Även skönt att starta dagen med en lätt jogg så kroppen kommer igång.

Blir avundsjuk på dig som vaknar kl 5 varje morgon. Morgonen är min favoritdel av dagen när jag väl är vaken men det är ett helvete att ta sig upp ur sängen. Skulle mkt hellre vara morgonpigg än kvällsmänniska. Kan man ändra kroppen till att bli mer morgo

Mycket intressant fråga som jag och en kompis ständigt diskuterar. Han är en klart bättre löpare (Kvarnloppet under 42 min) än jag är. Mitt mål är 3:30, hans runt 3:20. Jag tror han är för blygsam.

Hans filosofi är att alltid springa långpass i lugna far