Quote from Funbeat user on 22 April 2008, 16:41Sylvia: Se där. Då gick jag med felaktiga anklagelser då. Men min mage har ändå blivit väldigt dålig av det, mer än en gång. Antagligen ngt annat där då som inte funkar för mig.
Sylvia: Se där. Då gick jag med felaktiga anklagelser då. Men min mage har ändå blivit väldigt dålig av det, mer än en gång. Antagligen ngt annat där då som inte funkar för mig.
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2008, 17:46Troligen Prutteinerna
Troligen Prutteinerna
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 09:37För mycket socker.
För mycket socker.
Quote from j sollerman on 23 April 2008, 09:40Hur som heslt är de bättre att få de efter än under.. De kan jag intyga!
Hur som heslt är de bättre att få de efter än under.. De kan jag intyga!
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 12:37Ja visst. Det är ju det man är rädd, att det ska slå till under långlopp. Efteråt kan man ju sitta på t.ex. en bajjamajja och bara dö tills dom kör bort bajjamajjan. Men det är ju tråkigt om man måste stanna kvar på en som står ngn stans mitt i loppet.
Ja visst. Det är ju det man är rädd, att det ska slå till under långlopp. Efteråt kan man ju sitta på t.ex. en bajjamajja och bara dö tills dom kör bort bajjamajjan. Men det är ju tråkigt om man måste stanna kvar på en som står ngn stans mitt i loppet.
Quote from Funbeat user on 23 April 2008, 12:53Se till att alltid springa i närheten av lövskog?
Se till att alltid springa i närheten av lövskog?
Quote from Urban Nilsson on 23 April 2008, 12:58Barr som river så skönt!
Barr som river så skönt!
Quote from Lars Mörrby on 23 April 2008, 13:02Anna-Karin,
du får satsa på lång-lopp som tex Mölndals 6-timmars. Då springer du runt en liten slinga på 1.2 km så du lär aldrig befinna dig längre än 600 meter från toan... 😉
Anna-Karin,
du får satsa på lång-lopp som tex Mölndals 6-timmars. Då springer du runt en liten slinga på 1.2 km så du lär aldrig befinna dig längre än 600 meter från toan... 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2008, 15:29Skulle vaa det då, Börje.
Men näe, jag låtsas som om problemet inte existerar. Försöker slappna av och inte stressa upp mig. Händer det en olycka längs med banan så får jag väl bjuda på att vara hon som sket ner sig då. (H)
Sen ser jag fram emot att lig
Skulle vaa det då, Börje.
Men näe, jag låtsas som om problemet inte existerar. Försöker slappna av och inte stressa upp mig. Händer det en olycka längs med banan så får jag väl bjuda på att vara hon som sket ner sig då. (H)
Sen ser jag fram emot att lig