Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningmantran
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det är ju därför man lägger upp sin träning här på FB och sen ser till att lägga upp sina värsta konkurenter som träningskompisar. Då ser man att X och Y har inte heller tränat, så då kan jag också skita i det...

Jag behövde inget robotmantra igår, springer man tillräckligt fort så hinner man inte hålla på med sånt.

Det är grymt viktigt för mig att inte hamna i en negativ stämning om man är ute och springer kvalitetspass.

Jag brukar distarahera bort onda tankar genom att räkna ut hur mnga procent av sträckan jag sprungit. Om det är t.ex. 5,5/8 så kan det ta mig rikt

Lars: Jag känner ingen på Funbeat, och har väl inte direkt några konkurrenter heller för den delen, men det kanske funkar att bara lägga till någon random som verkar träna mycket. 🙂

Häromsistens fick jag "Hej tomtegubbar" på hjärnan, tack vare min älskling som tyckte vi joggade i tomte-takt.

Den är svår att få ur hjärnan när den väl satt igång 🙂

Ibland dycker Ravellis "Bolero" upp i hjärnan när jag lubbar. Inget medvetet val dock.

En låt av den där killen Tomas Ravelli.... s bror - Kjell Ravelli? 🙂

Sofia: Javisst det är ju bara att hitta några som verkar vara på samma nivå och skapa sig lite träningskonkurrenter.

Inför BAMM i år är det ett gäng som skapat grupp här på FB (kolla gruppen BAMMare) med topplista. Ska bli kul att se om den som tränat me

"No pain, no gain". Egentligen ett gammalt klättermantra, men fungerar bra på framförallt intervall-passen (urk-o-stön passen)

Han kanske menade Maurice Ravel 🙂