Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 13:31Sista biten tar pannbenet hand om! Klart att du klarar det Sylvia!
Sista biten tar pannbenet hand om! Klart att du klarar det Sylvia!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 13:38Det där klarar du. Du kan kanske ha en sista mil som är lite kämpig men va faan det är en erfarenhet det med...
He bar å åk... Lycka till
Det där klarar du. Du kan kanske ha en sista mil som är lite kämpig men va faan det är en erfarenhet det med...
He bar å åk... Lycka till
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 14:01Min ringa maraerfarenhet (sthlmsmaran 2010) säger mig att det du kommer att klara det där alldeles utmärkt. Spännande!
Vad har du för målsättning?
* överleva rent generellt
* ta dig runt
* tidsmål?Lycka till!
Min ringa maraerfarenhet (sthlmsmaran 2010) säger mig att det du kommer att klara det där alldeles utmärkt. Spännande!
Vad har du för målsättning?
* överleva rent generellt
* ta dig runt
* tidsmål?
Lycka till!
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 14:02Oj, tack, vad många svar! 🙂
Lite feedback...
Peter, en kombination av båda, kan jag väl säga. Vissa långpass, ffa innan GBG-varvet , fick jag bryta pga skadan, och så bröt jag ju det loppet sen. Knäckt av detta blev det alltför få långpass innan SHM,
Oj, tack, vad många svar! 🙂
Lite feedback...
Peter, en kombination av båda, kan jag väl säga. Vissa långpass, ffa innan GBG-varvet , fick jag bryta pga skadan, och så bröt jag ju det loppet sen. Knäckt av detta blev det alltför få långpass innan SHM,
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 14:07Ingmari, ja, jag skulle tycka att en överlevnad vore trevlig. Har mycket kvar i mitt liv att uppleva. Att ta mig runt de fyra varven är mitt absolut mest realistiska mål. Tidsmål är fint att ha, och jag hade det även på min första halvmara (2:20) och klar
Ingmari, ja, jag skulle tycka att en överlevnad vore trevlig. Har mycket kvar i mitt liv att uppleva. Att ta mig runt de fyra varven är mitt absolut mest realistiska mål. Tidsmål är fint att ha, och jag hade det även på min första halvmara (2:20) och klar
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 14:28Sylvia
jag tror absolut du kommer klara dig i mål!
Sätt däremot inte upp för höga tidsmål. Du måste vara beredd på att det är jobbigare än du tror.
Jag sprang halvmara på 2,27 och trodde i mitt naiva sinne att jag kunde dubbla tiden för att få tiden på m
Sylvia
jag tror absolut du kommer klara dig i mål!
Sätt däremot inte upp för höga tidsmål. Du måste vara beredd på att det är jobbigare än du tror.
Jag sprang halvmara på 2,27 och trodde i mitt naiva sinne att jag kunde dubbla tiden för att få tiden på m
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 14:41Får väl tillägga att mitt längsta långpass under våren var 28 km eller något. Dock hade jag sprungit 38 km sommaren innan när jag var i princip helt o-löptränad förutom mina enmilsrundor någon gång i veckan i två-tre månader. Min sluttid blev 4:16, snabba
Får väl tillägga att mitt längsta långpass under våren var 28 km eller något. Dock hade jag sprungit 38 km sommaren innan när jag var i princip helt o-löptränad förutom mina enmilsrundor någon gång i veckan i två-tre månader. Min sluttid blev 4:16, snabba
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 15:04Hehe, "tack för alla inlägg utom Markus"... Vad var det för fel på mitt inlägg?? Nåväl, jag får nog sluta att kommentera frågor på nybörjarnivå, tydligen uttrycker jag mig fantastiskt klumpigt. Menade iaf inget illa.
Hehe, "tack för alla inlägg utom Markus"... Vad var det för fel på mitt inlägg?? Nåväl, jag får nog sluta att kommentera frågor på nybörjarnivå, tydligen uttrycker jag mig fantastiskt klumpigt. Menade iaf inget illa.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 15:08Markus, jag fattar inte heller problemet med ditt inlägg. Så vi kanske skulle bilda en stödgrupp? (H)
Markus, jag fattar inte heller problemet med ditt inlägg. Så vi kanske skulle bilda en stödgrupp? (H)
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 15:26En stödgrupp låter fint! 🙂 Efter denna mobbning av mitt inlägg behöver jag minst lika mycket stöd som Sylvia inför sin maradebut... 😉
Tror nog det handlar om (egentligen skulle jag nog ge f*n i att försöka utreda saken, tvivlar på att jag når några fr
En stödgrupp låter fint! 🙂 Efter denna mobbning av mitt inlägg behöver jag minst lika mycket stöd som Sylvia inför sin maradebut... 😉
Tror nog det handlar om (egentligen skulle jag nog ge f*n i att försöka utreda saken, tvivlar på att jag når några fr