Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 15:43Bromöllabanan är ganska snällt upplagd, utan egentliga backar och med flera utförslöpor samt asfaltunderlag genomgående (undantaget några 100 m. på grusstig mot slutet). En del partier kan vara lite utsatta för vind. Men sammantaget är det nog en lämplig
Bromöllabanan är ganska snällt upplagd, utan egentliga backar och med flera utförslöpor samt asfaltunderlag genomgående (undantaget några 100 m. på grusstig mot slutet). En del partier kan vara lite utsatta för vind. Men sammantaget är det nog en lämplig
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 16:02Jaja. Det var inget ovanligt med Markus inlägg. Sylvia får ta det hela som en påminnelse om att börja förbereda sig mentalt inför kommande uppgift.
Jaja. Det var inget ovanligt med Markus inlägg. Sylvia får ta det hela som en påminnelse om att börja förbereda sig mentalt inför kommande uppgift.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 16:08Jag tycker om dig Markus 🙂
Jag tycker om dig Markus 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 16:52Josefine, klokt sagt. Och jag har ju egentligen inget tidsmål - bara lite räknande med 28,4 km-passet som bakgrund där halvmaran gick på 2:15 . 🙂
Elin, ja, Du har gjort en faktastisk utveckling har jag sett.
Markus, äsch, ta det inte så allvarligt! :
Josefine, klokt sagt. Och jag har ju egentligen inget tidsmål - bara lite räknande med 28,4 km-passet som bakgrund där halvmaran gick på 2:15 . 🙂
Elin, ja, Du har gjort en faktastisk utveckling har jag sett.
Markus, äsch, ta det inte så allvarligt! :
Quote from Lars Mörrby on 28 October 2010, 17:31Fixar du lätt, bara du tar det lugnt!
Springer du barfota eller i VFF 😉
(OBS!! sista kommentaren var inte seriös!)
Fixar du lätt, bara du tar det lugnt!
Springer du barfota eller i VFF 😉
(OBS!! sista kommentaren var inte seriös!)
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 17:37Inte? Tänk, det trodde jag. 😉
Nope, det blir mina grilldojor. De ordnade till det längsta passet utan problem. Dagen efter körde jag min gympaklass som om inget hade hänt. 🙂
Inte? Tänk, det trodde jag. 😉
Nope, det blir mina grilldojor. De ordnade till det längsta passet utan problem. Dagen efter körde jag min gympaklass som om inget hade hänt. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 17:42Sylvia.
Jag tror du ser upp till Markus, i alla fall närmar du dig hans synsätt.BARA en ½-mara 2 gånger.
Det är inte lätt att vara blygsam. 😉
Sylvia.
Jag tror du ser upp till Markus, i alla fall närmar du dig hans synsätt.
BARA en ½-mara 2 gånger.
Det är inte lätt att vara blygsam. 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 17:53Det kommer att gå galant!
Det kommer att gå galant!
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 17:55😀
K-G, jag ser upp till alla som kan saker som inte jag kan. 🙂
😀
K-G, jag ser upp till alla som kan saker som inte jag kan. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 18:03Skönt att du inte tog det på så stort allvar. Då gör inte jag heller det (som om jag nu gjorde det innan... ;))
Skönt att du inte tog det på så stort allvar. Då gör inte jag heller det (som om jag nu gjorde det innan... ;))