Quote from Elias Engqvist on 28 October 2010, 23:11Jamen dåså! Det låter solklart! Bara att köra! Du kommer kanske att ha ont mot slutet men då är det dags att tänka på målgången! Det kommer att gå jättebra - det hör jag!
Jamen dåså! Det låter solklart! Bara att köra! Du kommer kanske att ha ont mot slutet men då är det dags att tänka på målgången! Det kommer att gå jättebra - det hör jag!
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 00:43Du klarar det galant.
Vi var 3 st vänner som var anmälda till Berlin i september, med helt olika träningsbakgrund och alla klarade att ta sig i mål.
En av oss hade sprungit första delen av Stockholm Halvmara ca 12 km, det var det enda han löptränat på 6
Du klarar det galant.
Vi var 3 st vänner som var anmälda till Berlin i september, med helt olika träningsbakgrund och alla klarade att ta sig i mål.
En av oss hade sprungit första delen av Stockholm Halvmara ca 12 km, det var det enda han löptränat på 6
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 01:29Visst klarar du en mara! Allt annat vore ytterst förvånande.
Du har löptränat mer än 1200 km i år. Du har legat på 3-4 mil i veckan. Det är rätt mycket.
Du håller ca 6 minutersfart på 8-11 i Borgskalan. Det tyder på att du har en mycket större kapacite
Visst klarar du en mara! Allt annat vore ytterst förvånande.
Du har löptränat mer än 1200 km i år. Du har legat på 3-4 mil i veckan. Det är rätt mycket.
Du håller ca 6 minutersfart på 8-11 i Borgskalan. Det tyder på att du har en mycket större kapacite
Quote from Susan Hartley on 29 October 2010, 09:43Jag kan bara relatera till en genomförd mara, men jag är övertygad om att du kommer klara det fint! 🙂
Jag var också lite öm i hamstrings och vader sista veckorna före start. Men efter att jag hade dragit ned på träningen de sista veckorna, fått vaderna
Jag kan bara relatera till en genomförd mara, men jag är övertygad om att du kommer klara det fint! 🙂
Jag var också lite öm i hamstrings och vader sista veckorna före start. Men efter att jag hade dragit ned på träningen de sista veckorna, fått vaderna
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 12:11Sylvia, du kommer fixa maran! Håll dig till din egen plan, i början kan det finnas några som springer fortare MEN lugnt & fint 4,2 mil är långt, plocka placeringar där mot slutet 🙂
Om jag som tränade i bara 3 månader inför sthlms maran klara 5tim10 min
Sylvia, du kommer fixa maran! Håll dig till din egen plan, i början kan det finnas några som springer fortare MEN lugnt & fint 4,2 mil är långt, plocka placeringar där mot slutet 🙂
Om jag som tränade i bara 3 månader inför sthlms maran klara 5tim10 min
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 13:59Det här fixar du plätt-lätt Sylvia. Du tränar så mycket så det kommer gå med en jädra fart. 🙂
Stort lycka till! (t+)
Det här fixar du plätt-lätt Sylvia. Du tränar så mycket så det kommer gå med en jädra fart. 🙂
Stort lycka till! (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 29 October 2010, 16:39Oj! Tack ALLA för detta! 😀
Låter som att jag ska sluta tvivla på mig själv och min förmåga. Jag må ha ett sjuhelsikes självförtroende på andra sätt, men i detta har det varit, får jag väl säga nu, mikroskopiskt.
Men nu känns det bättre. 🙂
Oj! Tack ALLA för detta! 😀
Låter som att jag ska sluta tvivla på mig själv och min förmåga. Jag må ha ett sjuhelsikes självförtroende på andra sätt, men i detta har det varit, får jag väl säga nu, mikroskopiskt.
Men nu känns det bättre. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 19:19Rätt så Sylvia, det finns ingen anledning till oro!
Det jag nu berättar är för att du ytterligare ska förstå att dina odds att komma i mål och dessutom på en bra tid är ytterst goda:
När jag sprang min första mara (Vällingby) var jag rejält förkyld (Gud
Rätt så Sylvia, det finns ingen anledning till oro!
Det jag nu berättar är för att du ytterligare ska förstå att dina odds att komma i mål och dessutom på en bra tid är ytterst goda:
När jag sprang min första mara (Vällingby) var jag rejält förkyld (Gud
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 19:48Sylvia.
Försök att hänga med.
Ordet mikroskopiskt finns ej mer. Gråt och tandagnisslan. (#)Numera heter det minimalistiskt, men skit samma
DU FIXAR DET.
Inte lätt som en plätt, för då hade det ju inte varit något.Lycka till. 🙂
Sylvia.
Försök att hänga med.
Ordet mikroskopiskt finns ej mer. Gråt och tandagnisslan. (#)
Numera heter det minimalistiskt, men skit samma
DU FIXAR DET.
Inte lätt som en plätt, för då hade det ju inte varit något.
Lycka till. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2010, 22:13Räknar med att springa Bromölla och ska försöka heja på dej om vi möts
Räknar med att springa Bromölla och ska försöka heja på dej om vi möts