Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 18:28Sylla - the WINNER....(utgår jag ifrån..hehe!)
Sylla - the WINNER....(utgår jag ifrån..hehe!)
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 18:52Markus, som sagt, ingen fara. Även om jag nog tror att Du tog det liiite allvarligt mtp att Du skrev trådens längsta inlägg och dividerade med Dig själv om troliga orsker till att jag blev lite sne. 😉
Kerstin o Kjelle, OK, jag fattar poängen nu. Tack!
Markus, som sagt, ingen fara. Även om jag nog tror att Du tog det liiite allvarligt mtp att Du skrev trådens längsta inlägg och dividerade med Dig själv om troliga orsker till att jag blev lite sne. 😉
Kerstin o Kjelle, OK, jag fattar poängen nu. Tack!
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 19:04Jag menade inte att framhäva mig själv (även om jag håller med om att min utveckling varit fantastisk) utan ville mer belysa det faktum att du är väldigt välförberedd i jämförelse med många andra som faktiskt klarar av ett marathon. 🙂
Jag menade inte att framhäva mig själv (även om jag håller med om att min utveckling varit fantastisk) utan ville mer belysa det faktum att du är väldigt välförberedd i jämförelse med många andra som faktiskt klarar av ett marathon. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 19:04Att jag har skrivit längsta inlägget i denna tråd säger inget särskilt... jag skriver ofta låånga inlägg! 🙂
Att jag har skrivit längsta inlägget i denna tråd säger inget särskilt... jag skriver ofta låånga inlägg! 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 19:16Elin, jodå, det förstod jag. Även om jag själv kanske är mer dum/envis än väl förberedd. 🙂
Innehållet, Markus, inläggets innehåll! 😉
Elin, jodå, det förstod jag. Även om jag själv kanske är mer dum/envis än väl förberedd. 🙂
Innehållet, Markus, inläggets innehåll! 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 19:24Att jag tänker högt (synligt) är heller inget ovanligt.
Att jag tänker högt (synligt) är heller inget ovanligt.
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:10Jag har också haft lite funderingar på att göra min debut här. Fegat ur och sen tillbaka igen. Det kunde vara spännande att se hur skadad man kan bli och jag hade nog levt länge bara på känslan av att ha genomfört det.
Har kört två rundor på 32 respektiv
Jag har också haft lite funderingar på att göra min debut här. Fegat ur och sen tillbaka igen. Det kunde vara spännande att se hur skadad man kan bli och jag hade nog levt länge bara på känslan av att ha genomfört det.
Har kört två rundor på 32 respektiv
Quote from Elias Engqvist on 28 October 2010, 22:33Sylvia, tyvärr kommer jag in i denna diskussion lite sent pga av jobb och resan hem - men som jag ser det - hur kändes det mot slutet av dina - säg två - senaste långpass? Sprang du dom i den fart du räknar med att springa på maran? (Som jag förstår det v
Sylvia, tyvärr kommer jag in i denna diskussion lite sent pga av jobb och resan hem - men som jag ser det - hur kändes det mot slutet av dina - säg två - senaste långpass? Sprang du dom i den fart du räknar med att springa på maran? (Som jag förstår det v
Quote from Funbeat user on 28 October 2010, 22:36Du kommer att fixa detta Sylvia.Visa att du är en bleking med vikingablod (t+) Gå ut löst o njut av omgivningen,på sista milen gäller det att visa pannben:D Jag håller tummarna(V)
Du kommer att fixa detta Sylvia.Visa att du är en bleking med vikingablod (t+) Gå ut löst o njut av omgivningen,på sista milen gäller det att visa pannben:D Jag håller tummarna(V)
Quote from Catharina Brattlin on 28 October 2010, 22:47Christer, det gör inget. Den som väntar på nåt gott...;)
Jag har varit riktigt trött på baksidan av benen och baken. Antar att det kommer av alla backar på min lilla skogsslinga? Men det har absolut inte känts uruselt, inte ens uselt, och humöret har det
Christer, det gör inget. Den som väntar på nåt gott...;)
Jag har varit riktigt trött på baksidan av benen och baken. Antar att det kommer av alla backar på min lilla skogsslinga? Men det har absolut inte känts uruselt, inte ens uselt, och humöret har det