Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 07:29Underbart Mikael.
Kan det vara att dagens människa är lite väl petig. 😉
Petiga vad gäller mat definitivt.
Underbart Mikael.
Kan det vara att dagens människa är lite väl petig. 😉
Petiga vad gäller mat definitivt.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:26Jag skulle snarare säga att dagens löpare (inkl. mig själv) kanske är lite för fina i kanten.
Jag är själv laktosintolerant men när jag beklagade mig för Reima Hartikainen för att han serverade risgrynsgröt på en tidsultra så menade han på att jag skull
Jag skulle snarare säga att dagens löpare (inkl. mig själv) kanske är lite för fina i kanten.
Jag är själv laktosintolerant men när jag beklagade mig för Reima Hartikainen för att han serverade risgrynsgröt på en tidsultra så menade han på att jag skull
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:36Väderblås bakåt. (t+)
Det blir ju turboeffekt.
Fuskis. 😉
Väderblås bakåt. (t+)
Det blir ju turboeffekt.
Fuskis. 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 10:49Mikael, det där med odörer kan vara till en fördel också. På Stockholm marathon la jag faktiskt på ett kol trots att jag var trött bara för att slippa ligga i molnet från en annan löpare som ironiskt nog höll samma fart som jag. Jag hade att välja på att
Mikael, det där med odörer kan vara till en fördel också. På Stockholm marathon la jag faktiskt på ett kol trots att jag var trött bara för att slippa ligga i molnet från en annan löpare som ironiskt nog höll samma fart som jag. Jag hade att välja på att