Quote from Guest on 24 October 2011, 08:34En enkel fråga!
Ni som springer med thights, springer ni med eller utan kalsonger/trosor, finns det några för eller nakdelar. Själv så springer jag alltid i kalsonger på höst o vinter, på sommaren ibland utan.
Hur gör ni?
En enkel fråga!
Ni som springer med thights, springer ni med eller utan kalsonger/trosor, finns det några för eller nakdelar. Själv så springer jag alltid i kalsonger på höst o vinter, på sommaren ibland utan.
Hur gör ni?
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 08:44Alltid med. På sommaren tycker jag det funkar bra med vardagsbomullskalsingarna. När det blir lite kyligare ett par craft kalsonger för bättre fukttransport
Alltid med. På sommaren tycker jag det funkar bra med vardagsbomullskalsingarna. När det blir lite kyligare ett par craft kalsonger för bättre fukttransport
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 09:02Efter en uppväxt med uvi är jag rätt petig med att inte frysa om rumpan, så det kan åka på både funktionstrosor och windstoppermamelucker ... På sommaren känns däremot trosor under ibland som onödig extratvätt. Men då pratar vi ju korta tajts antagligen.
Efter en uppväxt med uvi är jag rätt petig med att inte frysa om rumpan, så det kan åka på både funktionstrosor och windstoppermamelucker ... På sommaren känns däremot trosor under ibland som onödig extratvätt. Men då pratar vi ju korta tajts antagligen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 09:02Mina tights har sömmar= med trosor. Jogging-"shorts" har inga sömmar= utan
Mina tights har sömmar= med trosor. Jogging-"shorts" har inga sömmar= utan
Quote from Elias Engqvist on 24 October 2011, 09:38Jag har nånting under då det är kallt.
Jag har nånting under då det är kallt.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:00Cyklar utan, springer med. Jag behöver något utan sömmar som ligger dikt an de ädlare delarna.
Cyklar utan, springer med. Jag behöver något utan sömmar som ligger dikt an de ädlare delarna.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:04Får skav av kläder under tightsen så jag kör utan, när det är kallt blir det shorts utanpå för att slippa frysa...
Får skav av kläder under tightsen så jag kör utan, när det är kallt blir det shorts utanpå för att slippa frysa...
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:21När det är så pass varmt att jag springer i shorts, nej. Annars, ja.
När det är så pass varmt att jag springer i shorts, nej. Annars, ja.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:22Alltid utan. När det blir kallt blir det ett par andra (lite bylsigare) byxor utanpå tightsen.
Alltid utan. När det blir kallt blir det ett par andra (lite bylsigare) byxor utanpå tightsen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 10:39"finns det några för eller nakdelar?"
En nak(en)del kan man nog se (lite tydligare) om man som man springer utan kalsonger. Förutom detta har jag själv kalsonger under på samma sätt som jag har det under jeans eller andra byxor. För att skydda och hålla
"finns det några för eller nakdelar?"
En nak(en)del kan man nog se (lite tydligare) om man som man springer utan kalsonger. Förutom detta har jag själv kalsonger under på samma sätt som jag har det under jeans eller andra byxor. För att skydda och hålla