Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 10:57Som man tycker jag att det är enorm skillnad på slip och boxer.
Slip håller liksom hela paketet på plats, separerat från låren och så. (Ursäkta den grafiska beskrivningen 🙂 .) Det är nog inte lika självklart att ett par boxer gör det, även om det kan
Som man tycker jag att det är enorm skillnad på slip och boxer.
Slip håller liksom hela paketet på plats, separerat från låren och så. (Ursäkta den grafiska beskrivningen 🙂 .) Det är nog inte lika självklart att ett par boxer gör det, även om det kan
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 11:50Slipover?
Slipover?
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 12:23Med. Før att inte behøva tvætta tightsen efter vartenda pass. Så kul ær det inte att tvætta att jag vill gøra det varje dag. Plus att enbart tightsen skulle avsløja saker jag inte gærna vill att andra ser (som Micke ær inne på).
Med. Før att inte behøva tvætta tightsen efter vartenda pass. Så kul ær det inte att tvætta att jag vill gøra det varje dag. Plus att enbart tightsen skulle avsløja saker jag inte gærna vill att andra ser (som Micke ær inne på).
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 13:05Dom verkar säga "slip" på brittisk engelska och "briefs" i USA.
Att kontrastera mot "boxer briefs" eller "trunks".
Enligt http://en.wikipedia.org/wiki/Undergarment
Dom verkar säga "slip" på brittisk engelska och "briefs" i USA.
Att kontrastera mot "boxer briefs" eller "trunks".
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 14:30Har alltid boxershorts under, får skavsår av briefs.
Har alltid boxershorts under, får skavsår av briefs.
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 15:19Alltid nånting under, för lite stabilitet och skavskydd.
Alltid nånting under, för lite stabilitet och skavskydd.
Quote from Catharina Brattlin on 26 October 2011, 21:59Utan vid trekvarts-och korta tights vår, sommar, tidig höst och inomhus. Inga skav.
Med vid långa tights, som jag använder när det är +10 och kallare. Då använder jag Craft boxershorts. Inga skav då heller.
Kort sagt, jag får aldrig skav, men så kollar
Utan vid trekvarts-och korta tights vår, sommar, tidig höst och inomhus. Inga skav.
Med vid långa tights, som jag använder när det är +10 och kallare. Då använder jag Craft boxershorts. Inga skav då heller.
Kort sagt, jag får aldrig skav, men så kollar
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 06:46Hur man kan få skav vid löpning beroende på att man kör utan (som tjej) förstår jag inte - men vi är ju inte stöpta i samma form så jag motsätter mig det inte.
Hur man kan få skav vid löpning beroende på att man kör utan (som tjej) förstår jag inte - men vi är ju inte stöpta i samma form så jag motsätter mig det inte.
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 07:13Inga bilder?
Inga bilder?
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 07:59Jag tänker inte gå in på en mer målande beskrivning av någons intima delar här men nej, alla är inte skapade i samma form. 😀 Sedan lär det väl också bero på klädernas beskaffenhet, hur mycket de sitter åt, var de har sömmar och så vidare.
Jag tänker inte gå in på en mer målande beskrivning av någons intima delar här men nej, alla är inte skapade i samma form. 😀 Sedan lär det väl också bero på klädernas beskaffenhet, hur mycket de sitter åt, var de har sömmar och så vidare.