Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 08:34Själv (TS) så har jag aldrig fått skav i dom nedre regionerna, har endast fått skav på bröstvårtorna, svider satan om man är långt hemifrån 🙁
Själv (TS) så har jag aldrig fått skav i dom nedre regionerna, har endast fått skav på bröstvårtorna, svider satan om man är långt hemifrån 🙁
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2011, 09:57DET var lite märkligt! Svider det mer ju längre hemifrån man är? Jag har motsatt erfarenhet. Det svider inte förrän man duschar. (oavsett var duschen är belägen iofs)
DET var lite märkligt! Svider det mer ju längre hemifrån man är? Jag har motsatt erfarenhet. Det svider inte förrän man duschar. (oavsett var duschen är belägen iofs)
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 10:13Inga bilder från mig heller David.
Inga bilder från mig heller David.
Quote from Catharina Brattlin on 27 October 2011, 10:28Drar man upp tightsen högt i midjan (har sett att många tjejer gör det och jag tänker varje gång AJ!) och det finns en söm precis i grenen, så kan det säkert bidra till skav "där nere".
Drar man upp tightsen högt i midjan (har sett att många tjejer gör det och jag tänker varje gång AJ!) och det finns en söm precis i grenen, så kan det säkert bidra till skav "där nere".
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 12:55Annars har du bra erfarenheter med tights, eller var det med Kejsarens(Drottningens) nya kläder?
Är inte det för att hålla in diverse veck?
Annars har du bra erfarenheter med tights, eller var det med Kejsarens(Drottningens) nya kläder?
Är inte det för att hålla in diverse veck?
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 13:07Ja, jag tänker då verkligen inte ge mig på att förklara eller ta fram fotobevis... det räcker att jag konsterar att det inte har med några kameltår att göra.
Dessutom, vissa tights är rätt tunna.
Skav eller ej, jag tror det skulle kunna vara olagligt att
Ja, jag tänker då verkligen inte ge mig på att förklara eller ta fram fotobevis... det räcker att jag konsterar att det inte har med några kameltår att göra.
Dessutom, vissa tights är rätt tunna.
Skav eller ej, jag tror det skulle kunna vara olagligt att
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 13:08Fan, pucktvåa på kameltån 🙁
Fan, pucktvåa på kameltån 🙁
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 13:11Smaken är som baken, olika på varje människa.
Hur kvinnor kan få skav utan trosor under tights eller tvärtom är samma diskussion som den om man ska ha eller ska undvika string för att inte få skav. För en del är string nästintill ett måste av bekvämlighe
Smaken är som baken, olika på varje människa.
Hur kvinnor kan få skav utan trosor under tights eller tvärtom är samma diskussion som den om man ska ha eller ska undvika string för att inte få skav. För en del är string nästintill ett måste av bekvämlighe
Quote from Funbeat user on 27 October 2011, 13:20Jessie, så sant som det är sagt!!
"Sakta sågas mitt itu", den ska jag komma ihåg! Bra förklaring! 😀
Jessie, så sant som det är sagt!!
"Sakta sågas mitt itu", den ska jag komma ihåg! Bra förklaring! 😀