Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 15:50Nä, jag brukar springa till och från gymmet så då får det bli löparkläderna istället för plyshdressen och de rosa benvärmarna.
Nä, jag brukar springa till och från gymmet så då får det bli löparkläderna istället för plyshdressen och de rosa benvärmarna.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 15:55Anders; "Upp till 15 mil" Jag har kört flera hundra mil med kalsonger under tightsen! Gått hur bra som helst 😉
Anders; "Upp till 15 mil" Jag har kört flera hundra mil med kalsonger under tightsen! Gått hur bra som helst 😉
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 17:21Har aldrig ens kommit på tanken att springa utan trosor under tightsen. Alltid med alltså.
Har aldrig ens kommit på tanken att springa utan trosor under tightsen. Alltid med alltså.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 17:35Under löpartights med - under triathlon-tights utan
Under löpartights med - under triathlon-tights utan
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 18:43Löpartights normalt med kallingar, även om det har hänt att jag har sprungit utan. Typ tighta boxershorts med lycra motsv. Jag har aldrig haft problem med skav av sådana på någon distans upp till marathon iaf.
Vintertid har jag ett par windstopperkalsong
Löpartights normalt med kallingar, även om det har hänt att jag har sprungit utan. Typ tighta boxershorts med lycra motsv. Jag har aldrig haft problem med skav av sådana på någon distans upp till marathon iaf.
Vintertid har jag ett par windstopperkalsong
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 19:29Tja här kommer en som aldrig har kutat ett lopp med tights...fick några par första gången jag kutade farthållare i Stockholm...men tyckte att jag blev typ inklämd å att det stretade å satt åt....aldrig mera..!?
Tja här kommer en som aldrig har kutat ett lopp med tights...fick några par första gången jag kutade farthållare i Stockholm...men tyckte att jag blev typ inklämd å att det stretade å satt åt....aldrig mera..!?
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 22:13Jag fick tipset att testa Nikes kalsonger från deras Pro Combat serie för kampsport. Kalsongerna går längre ner på låret och är otroligt följsamma. Något som funkar kalasbra för mig och som jag kan rekommendera andra att testa.
Jag fick tipset att testa Nikes kalsonger från deras Pro Combat serie för kampsport. Kalsongerna går längre ner på låret och är otroligt följsamma. Något som funkar kalasbra för mig och som jag kan rekommendera andra att testa.
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 07:42Korta tights: utan.
Långa tights: med.
Korta tights: utan.
Långa tights: med.
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 07:59Med! Annars blir det skavsår.
Med! Annars blir det skavsår.
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 08:25Utan - Skönare känsla och mindre skav.
På vinter blir det dock både vindkallingar och långfillingar innanför tajtsen. - Bylsigt värre.
Utan - Skönare känsla och mindre skav.
På vinter blir det dock både vindkallingar och långfillingar innanför tajtsen. - Bylsigt värre.