Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det borde du veta. det är ingen ide att försöka förklara nåt i detta forum. De fattar inget ändå. Har redan inset det i an
dra diskutioner.

Tonni, varför ens kommentera om det är meningslöst?

Och javisst jag borde vara tyst och inte vara så dryg.

Tonni, problemet är att du tror att alla här har ambitionsnivån att springa milen på 28 minuter och halvmaran under timmen. Och att du förutsätter att alla vill springa 16-20 mil/vecka. Jag tror att vi alla fattar att det krävs en hel del för att vinna Bo

nej, jag tror på inget, för det kan man göra i kyrkan och där är jag aldrig.
ok. men varför inte då bara spring och skita i att ha ett träningsupplägg. om man inte har ambitioner med sin träning efter sina förutsättningar.
spring istället när man har tid

Så antingen måste man fisjogga eller vara elit?

Antingen talar man om på vilket sätt andra har fel eller så håller man käften. Att bara säga att andra inget begriper och att det inte ens är någon idé att förklara är höjden av dryghet.

Tonni, du har säkert massor av kunskaper som merparten här (inklusi

nää, men när man försökte hjälpa en med ett träningupplägg så får man direkt svar av andra i diskutionen att man är dum i huvet att man inte kan träna på detta sätt. att plåga sig igenom vissa träningar m.m . men då är fråga, vill man slå sina pb så måste

Efter sina förutsättningar OCH MÅL.

Finns det någon sämre tränare än den som överför sina egna önskningar och mål på sina adepter?

Tonni, jag kan till viss del hålla med. Men du måste nog inse att Funbeat inte är ett forum för elitlöpare eller folk som vill satsa allt.