Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 11:49Det borde du veta. det är ingen ide att försöka förklara nåt i detta forum. De fattar inget ändå. Har redan inset det i an
dra diskutioner.
Det borde du veta. det är ingen ide att försöka förklara nåt i detta forum. De fattar inget ändå. Har redan inset det i an
dra diskutioner.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 11:55Tonni, varför ens kommentera om det är meningslöst?
Tonni, varför ens kommentera om det är meningslöst?
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 11:59Och javisst jag borde vara tyst och inte vara så dryg.
Och javisst jag borde vara tyst och inte vara så dryg.
Quote from Funbeat user on 4 March 2013, 12:35Tonni, problemet är att du tror att alla här har ambitionsnivån att springa milen på 28 minuter och halvmaran under timmen. Och att du förutsätter att alla vill springa 16-20 mil/vecka. Jag tror att vi alla fattar att det krävs en hel del för att vinna Bo
Tonni, problemet är att du tror att alla här har ambitionsnivån att springa milen på 28 minuter och halvmaran under timmen. Och att du förutsätter att alla vill springa 16-20 mil/vecka. Jag tror att vi alla fattar att det krävs en hel del för att vinna Bo
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 06:32nej, jag tror på inget, för det kan man göra i kyrkan och där är jag aldrig.
ok. men varför inte då bara spring och skita i att ha ett träningsupplägg. om man inte har ambitioner med sin träning efter sina förutsättningar.
spring istället när man har tid
nej, jag tror på inget, för det kan man göra i kyrkan och där är jag aldrig.
ok. men varför inte då bara spring och skita i att ha ett träningsupplägg. om man inte har ambitioner med sin träning efter sina förutsättningar.
spring istället när man har tid
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 13:43Så antingen måste man fisjogga eller vara elit?
Så antingen måste man fisjogga eller vara elit?
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 14:06Antingen talar man om på vilket sätt andra har fel eller så håller man käften. Att bara säga att andra inget begriper och att det inte ens är någon idé att förklara är höjden av dryghet.
Tonni, du har säkert massor av kunskaper som merparten här (inklusi
Antingen talar man om på vilket sätt andra har fel eller så håller man käften. Att bara säga att andra inget begriper och att det inte ens är någon idé att förklara är höjden av dryghet.
Tonni, du har säkert massor av kunskaper som merparten här (inklusi
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 14:45nää, men när man försökte hjälpa en med ett träningupplägg så får man direkt svar av andra i diskutionen att man är dum i huvet att man inte kan träna på detta sätt. att plåga sig igenom vissa träningar m.m . men då är fråga, vill man slå sina pb så måste
nää, men när man försökte hjälpa en med ett träningupplägg så får man direkt svar av andra i diskutionen att man är dum i huvet att man inte kan träna på detta sätt. att plåga sig igenom vissa träningar m.m . men då är fråga, vill man slå sina pb så måste
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 14:52Efter sina förutsättningar OCH MÅL.
Finns det någon sämre tränare än den som överför sina egna önskningar och mål på sina adepter?
Efter sina förutsättningar OCH MÅL.
Finns det någon sämre tränare än den som överför sina egna önskningar och mål på sina adepter?
Quote from Funbeat user on 6 March 2013, 16:04Tonni, jag kan till viss del hålla med. Men du måste nog inse att Funbeat inte är ett forum för elitlöpare eller folk som vill satsa allt.
Tonni, jag kan till viss del hålla med. Men du måste nog inse att Funbeat inte är ett forum för elitlöpare eller folk som vill satsa allt.