Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 14:14Håller med Mikael.
När jag sprang som mest med andra så var ett ledmotiv just att göra det lite oväntade.
Det blev spännande att se vad nästa "galenpanna" kom på. (t+)Numera är det mesta mycket oftare tråkigt planerat.
Det finns tack och lov en hel d
Håller med Mikael.
När jag sprang som mest med andra så var ett ledmotiv just att göra det lite oväntade.
Det blev spännande att se vad nästa "galenpanna" kom på. (t+)
Numera är det mesta mycket oftare tråkigt planerat.
Det finns tack och lov en hel d
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 21:11Mina träningstider är i dagsläget på runt 40-42 minuter på milen. C:a 3:58-4:15 i lagom takt.
Men mina lopp på milen går på c:a 38 minuter. Vilket innebär på runt 3:48-fart om jag inte har tagit fel.
Jag kommer nog aldrig att komma upp i tävlingsfart
Mina träningstider är i dagsläget på runt 40-42 minuter på milen. C:a 3:58-4:15 i lagom takt.
Men mina lopp på milen går på c:a 38 minuter. Vilket innebär på runt 3:48-fart om jag inte har tagit fel.
Jag kommer nog aldrig att komma upp i tävlingsfart
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 21:53Hmm, menar du att du kör alla milträningar på ca 40 minuter, eller bara vissa pass där du maxar? Låter tufft annars.
Hmm, menar du att du kör alla milträningar på ca 40 minuter, eller bara vissa pass där du maxar? Låter tufft annars.
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 06:04Andreas.
varför kommer du aldrig ner i ditt 10km fart på träning?
ett tips. börja träna i grupp.nån grupp som springer milen på 36-38min.
då kommer du höja dig i dessa kvalitets pass och pressa dig under 38min på milen på träning! och då utvecklar du dig
Andreas.
varför kommer du aldrig ner i ditt 10km fart på träning?
ett tips. börja träna i grupp.nån grupp som springer milen på 36-38min.
då kommer du höja dig i dessa kvalitets pass och pressa dig under 38min på milen på träning! och då utvecklar du dig