Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 00:10Om du ska springa milen på 48 minuter så är min okvalificerade gissning att du behöver klara av att ligga åtminstone 10-20 sekunder/km under tiderna jag skrev i mitt inlägg ovan.
Om du ska springa milen på 48 minuter så är min okvalificerade gissning att du behöver klara av att ligga åtminstone 10-20 sekunder/km under tiderna jag skrev i mitt inlägg ovan.
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 09:04IB:
1) Mackans bok har en mycket bra uppställning för lämpliga intervallfarter.2) Vi har en app och sida för att beräkna korrekta farter på våra intervallpass i IK NocOut.se. Dessa farter har använts av ca 250 löpare i klubben sista året. Allt ifrån e
IB:
1) Mackans bok har en mycket bra uppställning för lämpliga intervallfarter.
2) Vi har en app och sida för att beräkna korrekta farter på våra intervallpass i IK NocOut.se. Dessa farter har använts av ca 250 löpare i klubben sista året. Allt ifrån e
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 09:45Det är en bra egenskap att ha lättare för att prestera på tävling. (om man gillar att tävla och prestera)
Jag har alltid problemet av att jag på tävling inte känner av farten på samma sätt utan måste jobba för att inte springa för fort.Det där med blods
Det är en bra egenskap att ha lättare för att prestera på tävling. (om man gillar att tävla och prestera)
Jag har alltid problemet av att jag på tävling inte känner av farten på samma sätt utan måste jobba för att inte springa för fort.
Det där med blods
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 16:04Andres, Søren stavade sitt efternamn _Kierkegaard_.
Mitt favvo-Kierkegaard-citat:
"Pronation er som en bolle-ven. Brug den og lær at elske den."
Andres, Søren stavade sitt efternamn _Kierkegaard_.
Mitt favvo-Kierkegaard-citat:
"Pronation er som en bolle-ven. Brug den og lær at elske den."
Quote from Funbeat user on 8 March 2013, 16:12Jag brukar också använda Kierkegaard i min träning. 🙂 Precis så här är det:
Anmäl dig till Vasaloppet, och du kommer att ångra det. Anmäl dig inte till Vasaloppet, och du kommer att ångra det också. Anmäl dig eller anmäl dig inte till Vasaloppet, du ko
Jag brukar också använda Kierkegaard i min träning. 🙂 Precis så här är det:
Anmäl dig till Vasaloppet, och du kommer att ångra det. Anmäl dig inte till Vasaloppet, och du kommer att ångra det också. Anmäl dig eller anmäl dig inte till Vasaloppet, du ko
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 07:10Och jag stavar inte Andres även det låter lite mer svängigt.
Och jag stavar inte Andres även det låter lite mer svängigt.
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 08:25Precis.
Precis.
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 16:58En sak som slår mig när jag läser era kommentar är det här med vem man är och varför man vill träna. Jag vill till exempel träna för att bli snabbare, jag tycker inte det vore kul att bara springa för att det är skönt och utan att ta tid och försöka förbä
En sak som slår mig när jag läser era kommentar är det här med vem man är och varför man vill träna. Jag vill till exempel träna för att bli snabbare, jag tycker inte det vore kul att bara springa för att det är skönt och utan att ta tid och försöka förbä
Quote from Funbeat user on 9 March 2013, 18:47Mitt patenttips är att träna varierat, och då menar jag VARIERAT. Chocka kroppen. Ge den något den inte förväntar sig. Hitta andra träningsformer även utanför löpningen, men tuffa pass. Se till att du avslutar varje träning med progression och att du gena
Mitt patenttips är att träna varierat, och då menar jag VARIERAT. Chocka kroppen. Ge den något den inte förväntar sig. Hitta andra träningsformer även utanför löpningen, men tuffa pass. Se till att du avslutar varje träning med progression och att du gena
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 12:55Jag Tränar att bli snabbare och att jag njyter om löpning och tävlings tillfällen. Tränar inte bara löpning. Håller boll sport av olika slag. Det är bra att hålla kroppen i trim av olika områden. Bra att träna bålen och rygg att hålla bra hållning i kropp
Jag Tränar att bli snabbare och att jag njyter om löpning och tävlings tillfällen. Tränar inte bara löpning. Håller boll sport av olika slag. Det är bra att hålla kroppen i trim av olika områden. Bra att träna bålen och rygg att hålla bra hållning i kropp