Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 18:02Jodå, jag vill förstå. Men antingen är jag för korkad för att instämma (det är väl först då kriteriet för att ha förstått är uppfyllt) eller tillräckligt kunnig för att ha relevanta invändningar. Eftersom en del av den senare diskussionen handlade rätt my
Jodå, jag vill förstå. Men antingen är jag för korkad för att instämma (det är väl först då kriteriet för att ha förstått är uppfyllt) eller tillräckligt kunnig för att ha relevanta invändningar. Eftersom en del av den senare diskussionen handlade rätt my
Quote from Lena O on 31 July 2010, 12:16Fredrik: Nej, du fattade fel igen! (#)
Fredrik: Nej, du fattade fel igen! (#)
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 13:52Jag vet inte om Fredrik har fattat fel. Det ser inte ut som han har gjort det. Hans förslag om irl, en dryg armslängd och en öl är det klokaste som jag har läste här hittills.
Jag läste fel först ... jag trodde att han vill sitta en dryg armslängd från ö
Jag vet inte om Fredrik har fattat fel. Det ser inte ut som han har gjort det. Hans förslag om irl, en dryg armslängd och en öl är det klokaste som jag har läste här hittills.
Jag läste fel först ... jag trodde att han vill sitta en dryg armslängd från ö
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 14:48Daniel,
Min öl har jag i ett fast och girigt grepp, armlängds avstånd är vad jag vill ha till sluggande och fradgatuggande kombatanter.
Och jag bjuder gärna på öl, frikostighet brukar löna sig. Om inte annat så är jag vän av det förtjänta så alla som vid
Daniel,
Min öl har jag i ett fast och girigt grepp, armlängds avstånd är vad jag vill ha till sluggande och fradgatuggande kombatanter.
Och jag bjuder gärna på öl, frikostighet brukar löna sig. Om inte annat så är jag vän av det förtjänta så alla som vid
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 18:44Edit:
Ber om ursäkt, bilden var osmaklig...
Edit:
Ber om ursäkt, bilden var osmaklig...
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 18:46Bra bild på dig.
Bra bild på dig.
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 20:41Jag håller inte alls med om bildtexten. Ett litet gräl kan vara både allmänbildade och ganska kul. Fast jag tycker lite synd om er som tyckte att diskussionen skulle handla om trafikpolitik...
Jag håller inte alls med om bildtexten. Ett litet gräl kan vara både allmänbildade och ganska kul. Fast jag tycker lite synd om er som tyckte att diskussionen skulle handla om trafikpolitik...
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 23:30Fredrik N! hur f-n orkar du? kratta i din egen sandlåda istället.
Fredrik N! hur f-n orkar du? kratta i din egen sandlåda istället.
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 23:51Tommy B I,
Hej och välkommen. Du ger ett synnerligen imponerande intryck med din entré, så välformulerad och rätt in i trådens sakfrågor. Känn dig stolt över dig själv!
Tommy B I,
Hej och välkommen. Du ger ett synnerligen imponerande intryck med din entré, så välformulerad och rätt in i trådens sakfrågor. Känn dig stolt över dig själv!
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 00:07Som sagt, kratta på...
Som sagt, kratta på...