Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 12:26Fredrik N, du hade några frågor till mig. Vi börjar med att gå tillbaka till 26/7 då du skrev följande:
"Kloka människor inser att det bästa utvecklas utan att någon aktivt förbjuder och reglerar så som du förespråkar. Bäst fungerande blir det som uppstår
Fredrik N, du hade några frågor till mig. Vi börjar med att gå tillbaka till 26/7 då du skrev följande:
"Kloka människor inser att det bästa utvecklas utan att någon aktivt förbjuder och reglerar så som du förespråkar. Bäst fungerande blir det som uppstår
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 16:51Fredrik G,
Jag antar att du baserar detta faktum på något mer substantiellt än bara eget tyckande. Så hur har du kommit fram till att din frihet blir kränkt för att jag åker bil?
Anser du att du kränker min min frihet med din cykel (som ju är tillverkad a
Fredrik G,
Jag antar att du baserar detta faktum på något mer substantiellt än bara eget tyckande. Så hur har du kommit fram till att din frihet blir kränkt för att jag åker bil?
Anser du att du kränker min min frihet med din cykel (som ju är tillverkad a
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 17:00Fredrik N: Det är bara jag som avgör när något inkräktar på min frihet.
Det är subjektivt så det räcker och blir över. Inbilla dig inget annat. 🙂
Fredrik N: Det är bara jag som avgör när något inkräktar på min frihet.
Det är subjektivt så det räcker och blir över. Inbilla dig inget annat. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 19:12Fredrik G,
Då har du förmodligen ingenting emot att resten av världen struntar i hittepåkränkningarna och låtsasfriheten utan alla kan vara nöjda och glada! Eller struntar i gör vi inte, vi klappar dig lite överseende på skulten och lägger våra huvuden på
Fredrik G,
Då har du förmodligen ingenting emot att resten av världen struntar i hittepåkränkningarna och låtsasfriheten utan alla kan vara nöjda och glada! Eller struntar i gör vi inte, vi klappar dig lite överseende på skulten och lägger våra huvuden på
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 21:21Fredrik N: "Vissa läsare vänder sig ut och in för att låtsas missförstå eftersom de på detta sätt tror sig kunna dölja egna misstag."
Kan så vara, men det gäller i högsta grad även dig.Kommentaren om narkotikahandel, barnaga och vapen hade betydelse för
Fredrik N: "Vissa läsare vänder sig ut och in för att låtsas missförstå eftersom de på detta sätt tror sig kunna dölja egna misstag."
Kan så vara, men det gäller i högsta grad även dig.
Kommentaren om narkotikahandel, barnaga och vapen hade betydelse för
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 11:08Jaha, nu kanske Fredrik N har stuckit iväg på sin semester, men jag betar väl av ett par frågor till i alla fall. Alla andra har väl tryckt på "Markera som ointressant" för länge sedan.
Fredrik, angående dina svårigheter med att bestämma dig: Din vanliga
Jaha, nu kanske Fredrik N har stuckit iväg på sin semester, men jag betar väl av ett par frågor till i alla fall. Alla andra har väl tryckt på "Markera som ointressant" för länge sedan.
Fredrik, angående dina svårigheter med att bestämma dig: Din vanliga
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 15:22Nej då Gunnar, så lätt slipper ni mig inte. Men semesterstressen är nästan på topp.
"Kommentaren om narkotikahandel, barnaga och vapen hade betydelse för sakfrågan eftersom det visade absurda effekter av ditt sätt att resonera, vilket gör att ditt resone
Nej då Gunnar, så lätt slipper ni mig inte. Men semesterstressen är nästan på topp.
"Kommentaren om narkotikahandel, barnaga och vapen hade betydelse för sakfrågan eftersom det visade absurda effekter av ditt sätt att resonera, vilket gör att ditt resone
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 15:55Att ni orkar!? Människan är ett flockdjur, och i en flock finns det alltid någon som bestämmer! Den starkaste har makten och alla andra följer. Det kommer aldrig att förändras, men kanske ändra skepnad. Idag är det riksbankerna som styr, imorgon någon ann
Att ni orkar!? Människan är ett flockdjur, och i en flock finns det alltid någon som bestämmer! Den starkaste har makten och alla andra följer. Det kommer aldrig att förändras, men kanske ändra skepnad. Idag är det riksbankerna som styr, imorgon någon ann
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 15:55Dubbel
Dubbel
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 16:44Faktum är att jag lägger ner nu. Jag har sagt det mesta av vad jag har att säga i frågan. (Dvs inte i sakfrågan, men i OT-debatten med Fredrik N 🙁 ). Fredrik vill inte förstå, så jag kan använda min tid till nyttigare saker, som att måla balkongräcket.
Faktum är att jag lägger ner nu. Jag har sagt det mesta av vad jag har att säga i frågan. (Dvs inte i sakfrågan, men i OT-debatten med Fredrik N 🙁 ). Fredrik vill inte förstå, så jag kan använda min tid till nyttigare saker, som att måla balkongräcket.