Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelMorgon trafik- - youtube
You need to log in to create posts and topics.

Att inte svara på frågor och resonemang i sakfrågan är mattflykt. Men jag kan vänta en stund till på att du gör ett försök att stanna kvar på mattan.

Men Andrew, du flyr ju ämnet eftersom det är helt oviktigt huruvida jag varit där eller ej. Dock smickrande att du ser det som att min personliga åsikt skulle vara detsamma som ett bevis. Men om enda sättet att få dig att svara på det relevanta är att jag

Jag blandar mig inte i en sådan här absurb diskussion. Jag ville bara ge dig mothugg efter som du är så flitig på det själv.

"Jag blandar mig inte i en sådan här absurb diskussion."
Du verkar även ha en kreativ definition av att inte blanda sig i....

Whatever är ett uttryck jag ogillar men finner passande nu

Har mycket med cykling att göra detta. Du har tappat tråden

Tyvärr. jag fortsätter off topic 🙁 Fredrik N, om du läser mitt förra inlägg igen så ser du att jag har räknat ut att du tycker att lagar faktiskt behövs. Problemet är att du bara vill ha lagar som passar dig själv. Så jag frågar igen, hur har du tänkt d

Gunnar,
Kontrollera dina premisser.
"Problemet är att du bara vill ha lagar som passar dig själv. "
Well....klart jag bara vill ha lagar som passar mig själv....på samma sätt som jag bara vill äta mat som jag gillar. Vilka lagar som inte passar dig vill

Fredrik
"på lika villkor".
Kanske där en liten hake ligger, de flesta har olika definitioner var "på lika villkor" ligger. Mellan cyklister och bilar finns t ex problemet med att cyklister är ganska sårbara relativt bilar.

Vilka är städerna skapade för d

Ja, men städer har skapats för att människor ska kunna flytta omkring i dem på bäst möjliga sätt. Hästar, en gång i tiden, bilar nu.

Bilar fanns inte när Oslo "skapades" (okejdå ... Kristiania) men jag har aldrig cyklat i en annan stad som var så fullstä