Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMotivation i mörker och kyla
You need to log in to create posts and topics.

Så här ser det ut på trottoarerna på stora delar av Södermalm. Bilden är tagen på Östgötagatan utanför mitt jobb:

Edit: Äh, gick inte att få in bilden, klistrar in en länk till mitt träningspass istället där bilden finns. Om någon vill kolla...

http://w

Kristina - Wow. Bor i närheten och passerar delar av sträckan varje dag. Skulle nog vilja hävda att ansträningen i din runda med snöläget just nu egentligen motsvarar säkert 2 mil på barmark. Sprang själv en sväng igår och fick korta rundan massor, samt f

Bidrar med att lägga in bilden direkt, varsågoda:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=1f79ce623d7b42e780a7dbf16933e5dc.jpg

Absolut, Joakim. 🙂

Min motivation heter löpband och crosstrainer hemma. Köpte ett bättre löpband i höstas och detta är det bästa inköpet jag någonsin gjort till mig själv. Vissa köper handväskor, semesterresor eller klänningar för liknande belopp, men, som sagt, jag valde e

Varje km man springer nu är insättning på pannbens-banken, och kan tas ut i dubbla värdet på loppen i vår.
"- Har jag fixat 50-(75,100)träningstimmar i mörker,kyla och regn/snö, ska jag f*n inte vika ner mig när det är ynka 20min kvar på en halvmara i vå

Tycker snarare att det är lättare att komma ut nu än när det är fint väder och det vankas kalla öl och grillat...

Min motivation är bonusen som kommer efter varje löppass - jag mår helt enkelt så himla bra! Och löpning i snöväder ger ju extra träning, när sen snön försvinner så blir det sån skillnad att det känns som om man flyger fram! Jag brukar också springa med m

Uj uj uj, idag var det löpning 4,2 km i 10 cm nysnö, och det snöade även en hel del under passet. Tiden var ju kass, men benen var totalt DÖDA när jag kom in igen. Tempot var ju inte målet, utan att klara av passet överhuvudtaget. Känslan efter, och hur n

Lina - (t+)
Där snackar vi kvalitetsträning:-)