Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 09:43Fel Peter P. Det gäller att se mörkret när man är mitt i det.
http://youtu.be/q9sxiprC150
(Visst är det Will Oldhams låt, men jag tycker Johnny gör den bra.)
Fel Peter P. Det gäller att se mörkret när man är mitt i det.
http://youtu.be/q9sxiprC150
(Visst är det Will Oldhams låt, men jag tycker Johnny gör den bra.)
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 09:57Det är dags för KBT.
Det är dags för KBT.
Quote from Funbeat user on 4 December 2012, 14:39Hej.
Jag anmälde mig till ett lopp tidigt 2013 (Barca marathon 17/3) och nu har jag verkligen inget annat val än att gå ut och springa i vinter, vädret till trots. När man väl kommit ut är det faktiskt riktigt skönt!
/Daniel
Hej.
Jag anmälde mig till ett lopp tidigt 2013 (Barca marathon 17/3) och nu har jag verkligen inget annat val än att gå ut och springa i vinter, vädret till trots. När man väl kommit ut är det faktiskt riktigt skönt!
/Daniel
Quote from Funbeat user on 6 December 2012, 09:08Just vad Daniel skriver är bra att ha i bakhuvudet: det är nästan aldrig så där jävligt därute som det ser ut när man man blickar ut genom fönstret från tv-soffan. Undantag för storm med regn precis över fryspunkten (i o f s en vädertyp man som gotlänning
Just vad Daniel skriver är bra att ha i bakhuvudet: det är nästan aldrig så där jävligt därute som det ser ut när man man blickar ut genom fönstret från tv-soffan. Undantag för storm med regn precis över fryspunkten (i o f s en vädertyp man som gotlänning
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 00:50Ett bra tips för att öka motivationen vintertid är att tänka på hur många latmaskar som inte vågar/orkar ta sig ut och träna i kylan och mörkret. Och vintern är inte farlig! Snön är mysig och kylan frisk. Vill du vara extrem tar du också på dig en pannlam
Ett bra tips för att öka motivationen vintertid är att tänka på hur många latmaskar som inte vågar/orkar ta sig ut och träna i kylan och mörkret. Och vintern är inte farlig! Snön är mysig och kylan frisk. Vill du vara extrem tar du också på dig en pannlam
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 06:30Eller vill man vara riktigt vrickad, både fysiskt och psykiskt, springer man i Stockholms innerstad just nu. 😉
Maken till obefintlig snöröjning har sällan skådats......
Eller vill man vara riktigt vrickad, både fysiskt och psykiskt, springer man i Stockholms innerstad just nu. 😉
Maken till obefintlig snöröjning har sällan skådats......
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 09:46Håller med Kristina, man behöver absolut inte vara orienterare för att få en riktig offpistkänsla när du springer. Spring rätt igenom Sthlm så ska du få se på djupsnö, halka och modd. =)
Dessutom kan du roa dig åt alla felklädda människor som försöker ta
Håller med Kristina, man behöver absolut inte vara orienterare för att få en riktig offpistkänsla när du springer. Spring rätt igenom Sthlm så ska du få se på djupsnö, halka och modd. =)
Dessutom kan du roa dig åt alla felklädda människor som försöker ta
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 11:54Snöpulsintervaller är grejer de!
Snöpulsintervaller är grejer de!
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 11:56"Även om gårdagens väder fick mig att halvera rundan. "
Där tycker jag att vi har en bra poäng. Är det riktigt slitigt så vill man kunna tillåta sig själv att korta ner framförallt sträcka, men kanske också tid. Man kanske låter pulsen avgöra lite mer. E
"Även om gårdagens väder fick mig att halvera rundan. "
Där tycker jag att vi har en bra poäng. Är det riktigt slitigt så vill man kunna tillåta sig själv att korta ner framförallt sträcka, men kanske också tid. Man kanske låter pulsen avgöra lite mer. E
Quote from Funbeat user on 12 December 2012, 13:47Har precis gjort ett av mitt livs långsammaste 8km-pass. Men 3-4 dm lössnö skojar man inte bort = riktigt kvalitetspass. Pulsen var nog i klass med vad jag hade på den gångna helgens tävling. Dessutom ett mycket skonsamt pass för kroppen i andra avseenden
Har precis gjort ett av mitt livs långsammaste 8km-pass. Men 3-4 dm lössnö skojar man inte bort = riktigt kvalitetspass. Pulsen var nog i klass med vad jag hade på den gångna helgens tävling. Dessutom ett mycket skonsamt pass för kroppen i andra avseenden