Quote from Jan Lundquist on 2 July 2008, 10:49Jag är nog också som Fredrika. Fast jag har bara sprungit i drygt 4 månader och är ännu bara på milen.
Men det är liksom schemaläggningen som gör att jag gör ett pass. Men visst tycker jag det är kul också, för det mesta.
Jag är nog också som Fredrika. Fast jag har bara sprungit i drygt 4 månader och är ännu bara på milen.
Men det är liksom schemaläggningen som gör att jag gör ett pass. Men visst tycker jag det är kul också, för det mesta.
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 11:18Själv är jag motsatsen till bl a Fredrika, jag längtar till nästa pass så snart jag avslutat ett pass. Så har det varit i princip sen starten för 2 år sen.
Oavsett väder, vind eller känsla i kroppen så har jag längtat ut (eller in då jag körde på löpband
Själv är jag motsatsen till bl a Fredrika, jag längtar till nästa pass så snart jag avslutat ett pass. Så har det varit i princip sen starten för 2 år sen.
Oavsett väder, vind eller känsla i kroppen så har jag längtat ut (eller in då jag körde på löpband
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 11:24Det vanligaste är att jag tycker det ska bli roligt att träna och eftersom jag alltid har tränat (dock olika sporter beroende på vad som kännts roligt) så är det en del av min livsstil. Om det någon gång känns tungt så är det troligen en sjukdom på gång e
Det vanligaste är att jag tycker det ska bli roligt att träna och eftersom jag alltid har tränat (dock olika sporter beroende på vad som kännts roligt) så är det en del av min livsstil. Om det någon gång känns tungt så är det troligen en sjukdom på gång e
Quote from Christer Heinbäck on 2 July 2008, 11:39Jag känner som du Sebastian med motivationen. Men jag hade också en svacka då jag precis hade klarat Klassikern förra sommaren. Jag inte längre något mål liksom. Bara slutade springa och gick hem. inte likt mig så jag satte igång datorn och anmälde mig ti
Jag känner som du Sebastian med motivationen. Men jag hade också en svacka då jag precis hade klarat Klassikern förra sommaren. Jag inte längre något mål liksom. Bara slutade springa och gick hem. inte likt mig så jag satte igång datorn och anmälde mig ti
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 12:23Att ha mål är för mig det viktigaste.
Att delta i olika lopp, ibland för att tävla, ibland för att bara ta del av upplevelsen - gärna i samband med en liten resa. Det gäller att ha tänkt lite i förväg om vad nästa lopp kan bli, annars finns risken att dip
Att ha mål är för mig det viktigaste.
Att delta i olika lopp, ibland för att tävla, ibland för att bara ta del av upplevelsen - gärna i samband med en liten resa. Det gäller att ha tänkt lite i förväg om vad nästa lopp kan bli, annars finns risken att dip
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 13:05Ja.. jag hade en sådan kænnsla førut också, att jag bara længtade till næsta træningspass. Sen gjorde jag slut med killen och då dæmpades den kænslan pløtsligt av någon anledning... Nu vill jag mest hem igen nær jag trænar, till killen jag bor med nu.
Ja.. jag hade en sådan kænnsla førut också, att jag bara længtade till næsta træningspass. Sen gjorde jag slut med killen och då dæmpades den kænslan pløtsligt av någon anledning... Nu vill jag mest hem igen nær jag trænar, till killen jag bor med nu.
Quote from Elias Engqvist on 2 July 2008, 13:09En intressant grej i sammanhanget är att då jag tex jobbar med nåt i trädgården - tillräckligt för att pulsen ska höjas lite, då börjar jag känna att jag vill ut och springa - ofelbart! Kanske att det är endorfinerna som slår till men så är det!
En intressant grej i sammanhanget är att då jag tex jobbar med nåt i trädgården - tillräckligt för att pulsen ska höjas lite, då börjar jag känna att jag vill ut och springa - ofelbart! Kanske att det är endorfinerna som slår till men så är det!
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 14:18Jag kan sitta och planera och längta efter alla pass jag ska köra - men sedan är det ibland segt att verkligen komma ut, iväg, igång ... knasigt!
Men jag började springa för att det var ngt som fungerade på sommaren, och då anmälde jag mig till Tjejmilen
Jag kan sitta och planera och längta efter alla pass jag ska köra - men sedan är det ibland segt att verkligen komma ut, iväg, igång ... knasigt!
Men jag började springa för att det var ngt som fungerade på sommaren, och då anmälde jag mig till Tjejmilen
Quote from Bjarne Lewin on 2 July 2008, 15:43Jag hör till dem som alltid har tränat kul saker och som älskar att träna. Jag längtar ofta efter att få springa igen. Nej du får inte idag för igår körde du långpass och idag ska du inte springa, får jag säga till mig själv.
Däremot kan det vara otrolig
Jag hör till dem som alltid har tränat kul saker och som älskar att träna. Jag längtar ofta efter att få springa igen. Nej du får inte idag för igår körde du långpass och idag ska du inte springa, får jag säga till mig själv.
Däremot kan det vara otrolig
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 18:46Camilla, de är väldigt viktigt att du variera träningen och ha 1 dagars vila emellan . sen att du kanske ha kompisar att träna med
Camilla, de är väldigt viktigt att du variera träningen och ha 1 dagars vila emellan . sen att du kanske ha kompisar att träna med