Quote from Catharina Brattlin on 1 July 2008, 20:16Jag hade "Runner´s High" 21 km under GBG-varvet! En sån obeskrivlig lycka och eufori som jag kände då, kan jag bara minnas att jag hade efter mina söners födslar. Jag har ff rejäla minnesluckor från loppet.
Jag hade "Runner´s High" 21 km under GBG-varvet! En sån obeskrivlig lycka och eufori som jag kände då, kan jag bara minnas att jag hade efter mina söners födslar. Jag har ff rejäla minnesluckor från loppet.
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 20:29Ett annat förslag är att anmäla sig till ett lopp. I mitt fall midnattsloppet. Jag måste personligen utöva en sorts barnpsykologi för att inte tappa sugen. Den går ut på: Sätta enkla mål till en början som jag vet att jag klarar. Då blir man glad och nöjd
Ett annat förslag är att anmäla sig till ett lopp. I mitt fall midnattsloppet. Jag måste personligen utöva en sorts barnpsykologi för att inte tappa sugen. Den går ut på: Sätta enkla mål till en början som jag vet att jag klarar. Då blir man glad och nöjd
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 21:44Camilla: Motivationen är ju som sämst när man är sjuk. För mig gäller det att genomlida det första passet efter förkylningen, för det brukar aldrig kännas bra.
Måste erkänna att mina motivationssvackor är inte så vanliga. Men jag tycker att träning regel
Camilla: Motivationen är ju som sämst när man är sjuk. För mig gäller det att genomlida det första passet efter förkylningen, för det brukar aldrig kännas bra.
Måste erkänna att mina motivationssvackor är inte så vanliga. Men jag tycker att träning regel
Quote from mårten jansson on 1 July 2008, 23:52När jag har motivationssvackor brukar jag faktiskt bara dra ner antalet pass till minsta tänkbara för mig (vilket jag brukar tycka är tre) och sen fortsätta på den nivån till motivationen kommer tillbaka. Det viktiga är inte att prestera just då utan att
När jag har motivationssvackor brukar jag faktiskt bara dra ner antalet pass till minsta tänkbara för mig (vilket jag brukar tycka är tre) och sen fortsätta på den nivån till motivationen kommer tillbaka. Det viktiga är inte att prestera just då utan att
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 07:07Jonas: Tack för tipsen, det verkar mycket logiskt. (Svårt att tänka klart när man har fokus på att komma igång igen.)
Jag har anmält mig till Stockholm halvmaraton i september så jag har ett mål i alla fall. Det är väl bara att vänta ut svackan och kämp
Jonas: Tack för tipsen, det verkar mycket logiskt. (Svårt att tänka klart när man har fokus på att komma igång igen.)
Jag har anmält mig till Stockholm halvmaraton i september så jag har ett mål i alla fall. Det är väl bara att vänta ut svackan och kämp
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 08:08Det som oftast är trögt är ju att ta på sig kläderna och komma ut. Men om du bestämmer dig för att minst springa X antal km sen är du nöjd så går det oftast lättare att komma ut.
Har du sen bestämt att tre km räcker, ger dig ut, då blir det nära på allti
Det som oftast är trögt är ju att ta på sig kläderna och komma ut. Men om du bestämmer dig för att minst springa X antal km sen är du nöjd så går det oftast lättare att komma ut.
Har du sen bestämt att tre km räcker, ger dig ut, då blir det nära på allti
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 09:18Camilla, jag har på 15 månader sprungit upp mig från noll till marathon vilket innebär att jag sprungit både relativt mycket och regelbundet, men trots att jag verkligen älskar löpningen har jag inte någonsin känt att "nu vill jag ut och springa", även nä
Camilla, jag har på 15 månader sprungit upp mig från noll till marathon vilket innebär att jag sprungit både relativt mycket och regelbundet, men trots att jag verkligen älskar löpningen har jag inte någonsin känt att "nu vill jag ut och springa", även nä
Quote from Catharina Brattlin on 2 July 2008, 09:39Det bästa jag har läst idag, Frerika! (t+) Precis så är det för mig också, och det känns skönt att höra att även andra upplever det så.
Jag har heller aldrig någonsin känt mig "sugen" på att ut och löpträna. Kan nästan dra mig för det ibland, eftersom ja
Det bästa jag har läst idag, Frerika! (t+) Precis så är det för mig också, och det känns skönt att höra att även andra upplever det så.
Jag har heller aldrig någonsin känt mig "sugen" på att ut och löpträna. Kan nästan dra mig för det ibland, eftersom ja
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 09:46hur mkt har du sprungit i dina five fingers ?? distans /vecka ??
Fredrika alltså...
hur mkt har du sprungit i dina five fingers ?? distans /vecka ??
Fredrika alltså...
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:27Skönt att höra att det inte är ovanligt att "dra sig" inför ett pass.
Tack Fredrika för kloka och positiva råd. Känns mycket lättare att man inte är ensam. Sen; OTROLIGT bra jobbat av dig att på 15 månader kommit upp till Maraton nivå!! Är grymt imponera
Skönt att höra att det inte är ovanligt att "dra sig" inför ett pass.
Tack Fredrika för kloka och positiva råd. Känns mycket lättare att man inte är ensam. Sen; OTROLIGT bra jobbat av dig att på 15 månader kommit upp till Maraton nivå!! Är grymt imponera