Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:17Men det är komiskt att läsa Coltings blogg. Där han erkänner sitt fusk.
Men det är komiskt att läsa Coltings blogg. Där han erkänner sitt fusk.
Quote from j sollerman on 31 August 2012, 15:22De är ju inte bra att colting fuskar, men han erkänner de iaf. Gissar att de är några iaf som säger inte gjorde de men i själva verket hade en mer behaglig resa än vissa andra.
De är ju inte bra att colting fuskar, men han erkänner de iaf. Gissar att de är några iaf som säger inte gjorde de men i själva verket hade en mer behaglig resa än vissa andra.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:25Saxat ifrån bloggen!
>Det visade sig vara en kostsam miss för den gruppen såg sedan ut att ha en riktigt fin resa under hela cyklingen, i nära sällskap av varandra. Jag satt ensam under cyklingen ända till min träningskompis Thobias Petersson kom ikapp e
Saxat ifrån bloggen!
>Det visade sig vara en kostsam miss för den gruppen såg sedan ut att ha en riktigt fin resa under hela cyklingen, i nära sällskap av varandra. Jag satt ensam under cyklingen ända till min träningskompis Thobias Petersson kom ikapp e
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:56Fredrik, jag läser det som rektangeln är cykeln plus 10 eller 12m.
”Ligga på rulle” (C 3.7)
Varje tävlande är omgiven av en rektangel, som är 3 meter bred räknat
från framhjulets främsta del och bakåt t.o.m. 10 meter
(12 meter på medel? och långdistans
Fredrik, jag läser det som rektangeln är cykeln plus 10 eller 12m.
”Ligga på rulle” (C 3.7)
Varje tävlande är omgiven av en rektangel, som är 3 meter bred räknat
från framhjulets främsta del och bakåt t.o.m. 10 meter
(12 meter på medel? och långdistans
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 16:08Läs igen: "framhjulets främsta del". Finns rikt illustrerat i ITUs regler.
Läs igen: "framhjulets främsta del". Finns rikt illustrerat i ITUs regler.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 16:12Då är det läge att ändra till 25 meter så försvinner fördelen.
Då är det läge att ändra till 25 meter så försvinner fördelen.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 16:17För att du har en 15m lång cykel?
För att du har en 15m lång cykel?
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:23....och bakåt t.o.m. 10 meter bakom cykelns bakhjul.
Cykel + 10 meter.
....och bakåt t.o.m. 10 meter bakom cykelns bakhjul.
Cykel + 10 meter.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 21:43Ok. Det låter som en lite luddig formulering i de svenska reglerna. I ITUs regler är det klart och tydligt inte så.
"Bicycle draft zone: the bucycle draft zone will be a rectangle. The width
will always be 3 metres wide. The center of the leading 3 metre
Ok. Det låter som en lite luddig formulering i de svenska reglerna. I ITUs regler är det klart och tydligt inte så.
"Bicycle draft zone: the bucycle draft zone will be a rectangle. The width
will always be 3 metres wide. The center of the leading 3 metre
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 22:56Skulle man kunna ta o förbjuda drafting på simningen samt att ta rygg på löpningen med.Sen skulle alla kunna springa olika dagar o tider oxå så slipper man ha en enda kotte i närheten:)Ähh skämt o sido.Bort med drafting regeln tycker jag.Ena dagen drar ma
Skulle man kunna ta o förbjuda drafting på simningen samt att ta rygg på löpningen med.Sen skulle alla kunna springa olika dagar o tider oxå så slipper man ha en enda kotte i närheten:)Ähh skämt o sido.Bort med drafting regeln tycker jag.Ena dagen drar ma