Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 00:46Sorry guys, Ha ni märkt att det är mest män som är rädd att de kommer sist i kön? Med vad tänker man. Gv gör reklam med att vara världens största halvmarathon. 40 - 50 tusen deltagare. Är det någon som med allvar förvänta sig att kunna göra personbästa om
Sorry guys, Ha ni märkt att det är mest män som är rädd att de kommer sist i kön? Med vad tänker man. Gv gör reklam med att vara världens största halvmarathon. 40 - 50 tusen deltagare. Är det någon som med allvar förvänta sig att kunna göra personbästa om
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 01:01Låt dem dra in pengar. Överskottet går ju till ungdomsidrotten.
Låt dem dra in pengar. Överskottet går ju till ungdomsidrotten.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 02:29På tal om att springa förbi många: Peter Warbo, Göteborg, sprang från grupp 18 förbi 12729 löpare. Med hans tid på 01:19:38 motsvarar det 159.84 löpare/minut!
Jan-Erik Svensson i startgrupp 3 hade däremot mindre brottom och blev passerad av 33781 löpare.
På tal om att springa förbi många: Peter Warbo, Göteborg, sprang från grupp 18 förbi 12729 löpare. Med hans tid på 01:19:38 motsvarar det 159.84 löpare/minut!
Jan-Erik Svensson i startgrupp 3 hade däremot mindre brottom och blev passerad av 33781 löpare.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 02:34Hur fick du fram detta?
Hur fick du fram detta?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 07:53Markus, fasen så kul. Kan du inte kolla hur många jag sprang om. Nu fanns det flera Linda Persson men född 84 och tävlandes för if Linnéa ska det vara. 🙂
Markus, fasen så kul. Kan du inte kolla hur många jag sprang om. Nu fanns det flera Linda Persson men född 84 och tävlandes för if Linnéa ska det vara. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 08:14Kul, gillar script, har du lust att visa hur du gjort?
Kul, gillar script, har du lust att visa hur du gjort?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 10:50Linda, du sprang förbi 3787 löpare och blev omsprungen av 867.
Linda, du sprang förbi 3787 löpare och blev omsprungen av 867.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 10:55Visst kan jag visa hur jag gjort, kan ladda upp scriptet någonstans om intresse finns.
Men lite kort: Det är ett Matlab script som läser in alla 20 resultatlistor med mellantider etc. Därefter är det i princip bara att ta fram vilken statistik man så öns
Visst kan jag visa hur jag gjort, kan ladda upp scriptet någonstans om intresse finns.
Men lite kort: Det är ett Matlab script som läser in alla 20 resultatlistor med mellantider etc. Därefter är det i princip bara att ta fram vilken statistik man så öns
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:00Sälj idén till gbg-varvet och deras hemsida. 😉
Sälj idén till gbg-varvet och deras hemsida. 😉
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:07Delvis kan jag hålla med om !
Stefan Holm startade i startgrupp 5 (och sprang på 2:03). Han har aldrig sprungit tidigare och då borde han ju ha fått ha dom sista startplatserna 10 och uppåt.
Delvis kan jag hålla med om !
Stefan Holm startade i startgrupp 5 (och sprang på 2:03). Han har aldrig sprungit tidigare och då borde han ju ha fått ha dom sista startplatserna 10 och uppåt.