Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:07Undrar om du kan vara snäll och ta fram mitt resultat oxå,Michael Larsson AXA sportsclub,tack på för hand...Miche
Undrar om du kan vara snäll och ta fram mitt resultat oxå,Michael Larsson AXA sportsclub,tack på för hand...Miche
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 11:08Jag har sett Stefan Holm springa på både OS och VM.
Jag har sett Stefan Holm springa på både OS och VM.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 12:01Miche: förbi 1828 och omsprungen av 110
Miche: förbi 1828 och omsprungen av 110
Quote from Håkan Öhling on 22 May 2009, 12:10Kul grej, Markus. Fast egentligen visar den ju nettoomspringning. I verkligheten springer man säkert om en del och sen blir omsprungen av samma person senare...
Kul grej, Markus. Fast egentligen visar den ju nettoomspringning. I verkligheten springer man säkert om en del och sen blir omsprungen av samma person senare...
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 12:11Kan du köra det där skriptet på t ex Vasaloppet och Tjejmilen också?
Det där borde ju kunna bli en höjdarfunktion att köra på alla resultatlistor.
Tyckte själv det var klart intressant att hålla räkning på vilka startgrupper man åkte om folk ur och vilka
Kan du köra det där skriptet på t ex Vasaloppet och Tjejmilen också?
Det där borde ju kunna bli en höjdarfunktion att köra på alla resultatlistor.
Tyckte själv det var klart intressant att hålla räkning på vilka startgrupper man åkte om folk ur och vilka
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 12:47Torbjörn: Det är sant, jag räknar endast på start och mål. Man skulle kunna ta med mellantider också för att mer detaljerat se var löparna befunnit sig under loppet. De löpare som brutit loppet räknas inte heller med då de inte finns i resultatlistorna.
Torbjörn: Det är sant, jag räknar endast på start och mål. Man skulle kunna ta med mellantider också för att mer detaljerat se var löparna befunnit sig under loppet. De löpare som brutit loppet räknas inte heller med då de inte finns i resultatlistorna.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 12:53Var man plockade placeringarna, 5, 10, 15 och mål.
Dock har inte alla alla mellantider dock.
Var man plockade placeringarna, 5, 10, 15 och mål.
Dock har inte alla alla mellantider dock.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 13:56Kul! Snälla, kan du kolla mig också? Goran Edenro, Kvarnbyns löparsällskap. 🙂
Kul! Snälla, kan du kolla mig också? Goran Edenro, Kvarnbyns löparsällskap. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 16:32Goran, du sprang förbi 150 och blev omsprungen av 57.
Goran, du sprang förbi 150 och blev omsprungen av 57.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 16:39En sådan hemsida vore jättekul! (t+)
En sådan hemsida vore jättekul! (t+)