Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 22:16När jag springer i skogen och då menar jag inte i elljusspåret utan på små skogsstigar, gärna med mycket rötter och stenar. Sen så tycker jag det är jättekul med korta intervaller på 200-300m också.
När jag springer i skogen och då menar jag inte i elljusspåret utan på små skogsstigar, gärna med mycket rötter och stenar. Sen så tycker jag det är jättekul med korta intervaller på 200-300m också.
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 22:27Håller helt och hållet med alla tidigare skribenter om att det är klart skönast efter de träningspassen där man fått kämpa för att ta sig igenom dem och framför allt jobbiga intervallpass. Däremot, om det är jobbigare än vad det borde vara (avseende fart/
Håller helt och hållet med alla tidigare skribenter om att det är klart skönast efter de träningspassen där man fått kämpa för att ta sig igenom dem och framför allt jobbiga intervallpass. Däremot, om det är jobbigare än vad det borde vara (avseende fart/
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 22:49När du har sprungit en timme, solen börjar gå upp och du kan släcka pannlampan. Det är klart och lite lätt dimma över fälten och skogstjärnarna, kanske lite frost som nyper i dina röda knogar. Du känner dig stark och driver utan åthävor upp tempot till ma
När du har sprungit en timme, solen börjar gå upp och du kan släcka pannlampan. Det är klart och lite lätt dimma över fälten och skogstjärnarna, kanske lite frost som nyper i dina röda knogar. Du känner dig stark och driver utan åthävor upp tempot till ma
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 22:51Det är poesi Robert, ren poesi 🙂
Det är poesi Robert, ren poesi 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 22:54Robert, precis när du är klar med det passet börjar jag vakna till.
Robert, precis när du är klar med det passet börjar jag vakna till.
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 22:58Jag visste inte att det fanns tråkig eller mindre rolig löpning.
Jag visste inte att det fanns tråkig eller mindre rolig löpning.
Quote from Fredric Lagerström on 10 July 2008, 23:04Nån borde tonsätta Robert R´s inlägg.
Nån borde tonsätta Robert R´s inlägg.
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 23:15Har ni läst nåt på hans blogg då? Där finns mer i stil med ovanstående rader!
Har ni läst nåt på hans blogg då? Där finns mer i stil med ovanstående rader!
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 23:15Jag tror att Vivaldi gjort det redan, Aadu
Jag tror att Vivaldi gjort det redan, Aadu
Quote from Fredric Lagerström on 10 July 2008, 23:27Okej, *söker på pirate b*
Okej, *söker på pirate b*