Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 22:23Dom stunderna när man får in den där perfekta tekniken och det känns som att man flyger fram längs spåret
Dom stunderna när man får in den där perfekta tekniken och det känns som att man flyger fram längs spåret
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 23:52När man inte kan eller får ....och vill (såklart)
När man inte kan eller får ....och vill (såklart)
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 00:17Framstegen tidsmässigt är väl det jag minns som bäst då jag ser tillbaka på det jag hittills gjort som löpare. Sedan är distanspass då kroppen känns fjäderlätt helt underbara. Minns väl även något intervallpass då återhämtningsförmågan varit grym med stor
Framstegen tidsmässigt är väl det jag minns som bäst då jag ser tillbaka på det jag hittills gjort som löpare. Sedan är distanspass då kroppen känns fjäderlätt helt underbara. Minns väl även något intervallpass då återhämtningsförmågan varit grym med stor
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 00:26Löpning är roligast när jag springer långt (i mitt fall mellan 10 och 15 km) och inte känner mig pressad att springa fort och inte heller behöver passa en bit. Gärna backar och gärna skog.
Löpning är roligast när jag springer långt (i mitt fall mellan 10 och 15 km) och inte känner mig pressad att springa fort och inte heller behöver passa en bit. Gärna backar och gärna skog.
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 01:19På svala vindstilla sommarkvällar när man känner sig lätt och full med energi.
På svala vindstilla sommarkvällar när man känner sig lätt och full med energi.
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 01:22"Passa en bit"?? "Passa en tid", menade jag förstås i inlägget strax ovanför. 🙂
"Passa en bit"?? "Passa en tid", menade jag förstås i inlägget strax ovanför. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 07:34Jag säger som Perikles: Hvergang!
Jag säger som Perikles: Hvergang!
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 07:37Jag har två tillfällen jag aldrig kommer glömma: När jag klämde min första mil och när jag gjorde det första gången under timmen. Då blev det klang och jubel vill jag lova. 🙂
Jag har två tillfällen jag aldrig kommer glömma: När jag klämde min första mil och när jag gjorde det första gången under timmen. Då blev det klang och jubel vill jag lova. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 July 2008, 08:53Samma känsla som Fia-Lotta.
Milen första gången under en timme är en känsla som hitills toppat det mesta men känslan av att få komma i gång efter långt skadeuppehåll är även den fantastisk. Det visar att löpningen i sig har ett enormt värde för oss alla
Samma känsla som Fia-Lotta.
Milen första gången under en timme är en känsla som hitills toppat det mesta men känslan av att få komma i gång efter långt skadeuppehåll är även den fantastisk. Det visar att löpningen i sig har ett enormt värde för oss alla