Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 23:29Josefin Eriksson: då har du sprungit för få mil i ditt liv 🙂 😉
Josefin Eriksson: då har du sprungit för få mil i ditt liv 🙂 😉
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 23:31akta sig, Aadu.....staten spanar *s*
akta sig, Aadu.....staten spanar *s*
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 23:38Det är mycket möjligt att jag har, har bara hunnit med en mara än så länge och inte alltför många mil.
Det är mycket möjligt att jag har, har bara hunnit med en mara än så länge och inte alltför många mil.
Quote from Fredric Lagerström on 10 July 2008, 23:41Men du har njutit av varenda en (nästan)
Men du har njutit av varenda en (nästan)
Quote from Funbeat user on 10 July 2008, 23:42Japp, så är det!
Japp, så är det!
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 08:56löpning är som roligast när mna känner för det och är peppad till max ^^
löpning är som roligast när mna känner för det och är peppad till max ^^
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 09:40Löpning är roligast när man springer om en cyklist. Finns inga cyklister att tillgå så är ett snabbpass med ett fint steg där man flyger fram ett fullgott alternativ.
Sämst är löpning mellan kilometer sex och nio på ett millopp.
Löpning är roligast när man springer om en cyklist. Finns inga cyklister att tillgå så är ett snabbpass med ett fint steg där man flyger fram ett fullgott alternativ.
Sämst är löpning mellan kilometer sex och nio på ett millopp.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 09:43Kl 17 ska jag ut med några kompisar på något som heter Delsbosvängen.Det är en runda på lite trixiga stigar genom djupaste skogar och högt över bergen.Med jämna mellanrum kommer man ut på fäbodvallar totalt 19,4km.Den rundan är härlig om man hittar rätt f
Kl 17 ska jag ut med några kompisar på något som heter Delsbosvängen.Det är en runda på lite trixiga stigar genom djupaste skogar och högt över bergen.Med jämna mellanrum kommer man ut på fäbodvallar totalt 19,4km.Den rundan är härlig om man hittar rätt f
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 10:01I går kväll sista 700 m. Första milen kontrollerad p g a halvstumma vader, sen fem km lite snabbare, sista 700 m max, bara flög fram, knappt benen hann med, ansträngningssmärtan skyhög men det bekom mig inte, fick luta mig i kurvorna för att inte springa
I går kväll sista 700 m. Första milen kontrollerad p g a halvstumma vader, sen fem km lite snabbare, sista 700 m max, bara flög fram, knappt benen hann med, ansträngningssmärtan skyhög men det bekom mig inte, fick luta mig i kurvorna för att inte springa
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 10:09Sista 3 km på Varvet, när jag "susar" förbi alla deltagare!
Löpning är som roligast när man på lätta steg springer ifrån dom som springer bredvid!
Sista 3 km på Varvet, när jag "susar" förbi alla deltagare!
Löpning är som roligast när man på lätta steg springer ifrån dom som springer bredvid!